El dia 21 d’abril de 2017 vam celebrar el comiat per jubilació de la Lleontina Díaz. L’experiència professional de la Lleontina és molt llarga. Primer va treballar en una biblioteca de la Diputació de Barcelona i a partir de l’any 1978 va entrar a la Universitat Autònoma de Barcelona i va estar un mesos a la Biblioteca de Lletres. A partir del 1979 va treballar a la biblioteca de l’Escola Universitària de Traductors i Intèrprets – EUTI, actualment Facultat de Traducció, on va ser directora, fins que aquesta biblioteca es va integrar a la Biblioteca d’Humanitats el 1997.

La Lleontina, doncs, ha treballat a la Biblioteca d’Humanitats durant 20 anys com a cap d’Adquisicions. Ha estat tots aquests anys dedicada a la compra de llibres, atenció al professorat, gestió de donatius i de llibres d’intercanvi. Feia totes aquestes feines amb dedicació, entusiasme i paciència i aquestes qualitats, unides al seu caràcter voluntariós, són les que ens permeten afirmar que ha estat una excel·lent professional i una gran companya.

Sabem que ara dedicarà les seves qualitats a altres activitats. De ben segur seguirà amb les adquisicions, però no només de llibres, sinó d’experiències, receptes, viatges… al cap i a la fi, sempre ha estat una experta en adquirir!

Rosa Tort
Biblioteca d’Humanitats