![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2015/12/738cat200.jpg)
Docència||12/17/2015
Aquest és un vídeo elaborat per l’Alba Tafunell i el Gabriel Potrony que mostra l’experiència del Pràcticum IV a Xile, en el marc dels estudis de Grau en Educació Infantil de la UAB. El vídeo documenta l’experiència de pràctiques, tutoritzades per la Blanca Moll, i la posada en pràctica d’un projecte d’Aprenentatge Servei (ApS) a una escola de la Patagònia xilena, amb infants en risc d’exclusió social. Es tracta d’un projecte de transformació de l’espai exterior.”.
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2015/06/709cat150.jpg)
Expressió i comunicació corporal 2014-15
Docència||06/29/2015
Mostra del treball expressiu-artístic realitzat per l’alumnat de 4rt curs de la Menció de’Educació Física durant les darreres quatre setmanes del curs acadèmic 2014-15.
1.- Els set pecats capitals.
2.- Un dia a la platja
3.- La venjança
4.- Toc-Toc
5.- Haka
6.- Cicles de la vida
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2015/04/694C_150.jpg)
Autoretrat a partir de 60 segons d’imatges i composició musical pròpia – Seminari C
Docència||04/16/2015
Autoretrat a partir de 60 segons d’imatges i composició musical pròpia – Seminari C
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2015/04/694B_150.jpg)
Autoretrat a partir de 60 segons d’imatges i composició musical pròpia – Seminari B
Docència||04/16/2015
Autoretrat a partir de 60 segons d’imatges i composició musical pròpia – Seminari B
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2015/04/694A_150.jpg)
Autoretrat a partir de 60 segons d’imatges i composició musical pròpia – Seminari A
Docència||04/16/2015
Autoretrat a partir de 60 segons d’imatges i composició musical pròpia – Seminari A
Intervenció artística en un espai arquitectònic de columnes a la Facultat de Ciències de l’Educació
Docència||02/11/2015
Documental que recull el procés i els resultats de la intervenció artística: A INFANTIL, GEOMETRIES MIL. L’objectiu va ser pintar les columnes que envolten els mòduls de la Facultat de Ciències de l’Educació amb dues úniques consignes:
. composició geomètrica amb la utilització de tres colors: blau turquesa, magenta i blanc, i
. llibertat per a crear.
Les protagonistes són les estudiants dels grups 61 i 62 de tercer del Grau d’Educació Infantil, i les professores Emilia Verger i Mar Morón. Curs 14-15
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2014/07/654cat150.jpg)
Sessió de comiat del professor Joan Rué
Docència||07/15/2014
Sessió de comiat del professor Joan Rué que du per nom “El futur i els seus significats pràctics en l’educació” dins del marc de l’assignatura d’innovació educativa
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2014/06/653cat02_150.jpg)
Projectes Musicals en EI. El nostre pas pel GEI
Docència||06/20/2014
Treball final de les alumnes del grup de la tarda de l’assignatura Projectes Musicals en Educació Infantil.
Tutoritzat per la professora Laia Viladot.
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2014/06/653cat01_150.jpg)
Projectes Musicals en EI. Projectes Danses del Món
Docència||06/20/2014
Treball final de les alumnes del grup de matí de l’assignatura Projectes Musicals en Educació Infantil.
Tutoritzat per la professora Laia Viladot
![#](https://webs.uab.cat/canalce/wp-content/uploads/sites/249/2014/02/620cat150.jpg)
Innovació didàctica. Taller d’invents
Docència||02/11/2014
Aquest any, a L’assignatura d’Educació Musical i Visual del grau d’Educació Primària hem fet com a innovació didàctica un Taller de joguines i invents.
Es tracta d’un espai on es treballa la capacitat d’invenció amb bombetes, motors, mecanismes senzills i nocions bàsiques d’electricitat, mecànica i construcció.
Imaginar una joguina, descubrir com funciona un mecanisme, pensar com el podem construir, adaptar-lo als nostres mitjans i habilitats, fer-lo, descubrir perquè no funciona, modificar el projecte inicial… Aquestes són, totes elles, activitats que afavoreixen el nostre principal objectiu: l’educació de la creativitat.