La festa del dibuix és un projecte d’Aprenentatge i Servei que hem desenvolupat a la Facultat de Ciències de l’Educació de la UAB.

Aquest projecte ha consistit en el disseny i conducció de 9 tallers de dibuix per part de les estudiants de 4t curs del Grau d’Educació Primària, dins de l’assignatura: Innovació Didàctica de les Arts Visuals. Aquests tallers han estat pensats i s’han portat a terme amb els nens i nenes de l’Escola Bellaterra. Han participat 6 classes: 2 de P5, 2 de 2n i 2 de 4art; durant un matí han vingut a la Facultat a gaudir de les experiències que els espais de creació artística els hi ofereixen: espais de llibertat amb seguretat.

Per a mes informació sobre la festa del dibuix, organització, tallers… podeu visitar la plana web lafestadeldibuix. (Trobareu un altre vídeo documental fet per les estudiants).

Autor: Servei d'Audiovisuals. Facultat de Ciències de l'Educació

Expedient: 89.702