Després de la nit arriba l’alba (2021) – Novel·la –

Novel·la detectivesca, sentimental i històrica, que s’interessa per la mort del lluitador antifeixista, Ignasi Puigdevall, que pretenia arribar a Andorra amb diners i joies per contribuir a la causa dels maquis. Una història per als amants de la novel·la negra i la història.

Disponibilitat

El peso de la duda (2020)
– Novel·la –

El cas Ziani estava tancat. Deu anys després del brutal assassinat d’una becària de doctorat a la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​pel qual van inculpar el professor Daniel Gracia, qui va acabar suïcidant-se a la presó, la Ivet Roura entra a treballar a la mateixa Universitat i comença a fer preguntes. Ella mai va conèixer personalment la Fátima Ziani però sospita que el cas podria haver-se tancat en fals.

Disponibilitat

El equilibrio del miedo (Índice de impacto II) (2013)
– Novel·la –

El professor Roger Tolls s’embarca al vaixell oceanogràfic Hespérides, rumb a l’Antàrtida. Un any després, a les instal·lacions de la Facultat de Ciències Evolutives de la UAB, jau, sota el màxim secret, un recent descobriment realitzat per l’equip de Tolls que pot arribar a canviar l’equilibri i l’ordre mundial. És a partir d’aquest moment que els esdeveniments es precipiten en la vida del doctor Tolls. Perquè, a més, un vell conegut del professor ha tornat de l’infern per venjar-se.

Índice de impacto (2011) – Novel·la –

Tres morts aparentment accidentals són el punt de partida d’aquesta història de vanitats, enveges, odis i amors, en el món científic universitari. La constant pressió per publicar fa que deixi d’ésser un objectiu per transformar-se en una obsessió. Una ludopatia científic-obsessiva, tal i com la defineix una de les protagonistes en referència al seu exmarit, el reconegut doctor Roger  Tolls, professor al Departament d’Evoluació Animal de la UAB.