El dia 16/2 es va obrir el procés participatiu, obert a la comunitat universitària, per a l’aprovació dels nous Estatuts de la UAB.

La comunitat universitària pot fer arribar, a l’apartat del Portal de transparència de la UAB on hi ha el text de l’avantprojecte d’Estatuts i un formulari on es poden fer aportacions i suggeriments al redactat fins el 14 de març.

Des de CSIF, i per facilitar els suggeriments i millores al redactat, hem creat un document on es tenen punt per punt (sempre i quan hagin equivalències, en cas de separació dels punts o inclusió en altres apartats s’ha optat per deixar-ho com està en l’original) de la versió vigent dels estatus i la versió d’avantprojecte.

Us adjuntem el document (i esperem que sigui d’utilitat), i us animem a participar donada la importància que té per a la nostra universitat aquest procès participatiu i els nous estatus.