![](https://webs.uab.cat/erdisc/wp-content/uploads/sites/359/2024/02/Wungu-Coeducat.png)
Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació
Autoria: Meritxell Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés (ERDISC-UAB)
Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació, 2022.
La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar el procés de treball.
![](https://webs.uab.cat/erdisc/wp-content/uploads/sites/359/2024/02/Wungu-maleta.png)
Maleta d’activitats per promoure la coeducació als centres educatius [material didàctic]
Autoria: Meritxell Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés (ERDISC-UAB)
Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació, 2022.
La maleta d’activitats per promoure la coeducació als centres educatius conté 33 activitats per promoure la coeducació als diferents espais i temps escolars i amb la implicació del conjunt de la comunitat educativa. El vídeo del projecte Wungu conté la presentació del projecte per part del grup de l’Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes, corresponent al webinar realitzat el 22/02/2022.
![](https://webs.uab.cat/erdisc/wp-content/uploads/sites/359/2024/02/Wungu.-Informe.png)
Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius
Argelagues Besson, M., Essomba Gelabert, M. A., & Tarres Vallespi, A. (2021). Wungu. Gènere i diversitat cultural a l’escola: Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius. (2021 ed.) https://hdl.handle.net/20.500.12694/3628
Presenta els principals resultats de la fase de recerca del projecte Wungu i proposa pistes i recursos per a l’acció. A més, aprofundeix en la metodologia de treball emprada (investigació-acció comunitària) i esdevé un element per treballar aquest projecte innovador als centres.