Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació
Autoria: Meritxell Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés (ERDISC-UAB)
Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació, 2022.
La Guia per a l’autodiagnòstic del centre en matèria de coeducació aporta un instrument, en format rúbrica, per promoure un procés participat d’autodiagnosi al centre així com orientacions per acompanyar el procés de treball.
Maleta d’activitats per promoure la coeducació als centres educatius [material didàctic]
Autoria: Meritxell Argelagués, Miquel Àngel Essomba i Anna Tarrés (ERDISC-UAB)
Barcelona: Generalitat de Catalunya. Departament d’Educació, 2022.
La maleta d’activitats per promoure la coeducació als centres educatius conté 33 activitats per promoure la coeducació als diferents espais i temps escolars i amb la implicació del conjunt de la comunitat educativa. El vídeo del projecte Wungu conté la presentació del projecte per part del grup de l’Equip de Recerca en Diversitat i Inclusió en Societats Complexes, corresponent al webinar realitzat el 22/02/2022.
Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius
Argelagues Besson, M., Essomba Gelabert, M. A., & Tarres Vallespi, A. (2021). Wungu. Gènere i diversitat cultural a l’escola: Informe de recerca sobre gènere i cultura als centres educatius. (2021 ed.) https://hdl.handle.net/20.500.12694/3628
Presenta els principals resultats de la fase de recerca del projecte Wungu i proposa pistes i recursos per a l’acció. A més, aprofundeix en la metodologia de treball emprada (investigació-acció comunitària) i esdevé un element per treballar aquest projecte innovador als centres.