A continuació trobareu documents que han sortit del treball realitzat al llarg del projecte i un resum dels resultats obtinguts.

Catàleg de pràctiques que vinculen universitat i escola des de l’àrea de música

LA VINCULACIÓ ESCOLA-UNIVERSITAT EN LA FORMACIÓ MUSICAL DE FUTURS MESTRES. Catàleg de les pràctiques existents a set universitats catalanes

En aquest document trobareu quinze experiències provinents de les set universitats participants en el projecte, que són les úniques universitats que ofereixen la menció de Música en els estudis de mestre (UAB, UB, UdG, UdL, URL-Blanquerna, URV i UVic-UCC). Es descriuen i valoren cada una d’elles i es finalitza amb una panoràmica de la diversitat i l’interès de les experiències recollides.

La voluntat d’aquest catàleg és que serveixi d’inspiració de cara a generar aquests espais
en què universitat i escola no estan separades, sinó que funcionen en simbiosi per tal de consolidar aprenentatges essencials per al futur mestre… i des de la música!

Resultats dels qüestionaris

En aquesta presentació s’hi resumeixen els principals resultats provinents dels qüestionaris realitzats: Presentació del resultats dels qüestionaris

Infografies-resum dels resultats dels estudis de cas i grups de discussió

Estudis de cas