teresa_verdaguer_1.jpgProfessora de Secundària de l’IES Vila de Gràcia

Adreça electrònica: mverdag3@xtec.cat
Llicenciada en Filologia Catalana per la Universitat de Barcelona, l’any 1980.

Professora de llengua i literatura catalanes als instituts: IB Narcís Monturiol de Barcelona (1980), IB Martí i Franquès de Tarragona (1980-1981), IB Joanot Martorell d’Esplugues de Llobregat (1981-1989), Extensió núm. 1 de l’IB La Sedeta de Barcelona (1989-1995) i IES Vila de Gràcia de Barcelona (1995 fins a l’actualitat), on ha exercit diversos càrrecs de responsabilitat en la gestió dels centres: directora, cap d’estudis, coordinadora pedagògica, cap de departament, tutora… entre d’altres.

Ha col·laborat amb el Departament d’Educació en programes de formació del professorat (1993 i 1994) i com a Tècnica docent a la Subdirecció General de Formació Permanent i Recursos Pedagògics del Departament d’Educació (amb dedicació completa el curs 2004-2005 i amb mitja dedicació compartida amb la docència al centre els cursos 2003-2004 i 2005-2006). Ha format part de l’equip del Departament d’Educació que dissenya i coordina el Programa de Formació per a l’ensenyament de l’ESO, adreçat al professorat d’ESO de llengua catalana i castellana. (2003 a 2006).

Ha col·laborat amb l’ICE de la UAB com a tutora de pràctiques d’alumnes del CAP i de CQP. Actualment col·labora en el Màster de Secundària.

Col·labora en activitats de recerca del grup GREAL del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials UAB.

Participa en el Seminari del grup GREAL (Grup de Recerca sobre l’Ensenyament i Aprenentatge de Llengües) del Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials de la UAB.

llibret.fw__1.pngPublicacions