Vés al contingut
Universitat Autònoma de Barcelona
Analytical Sociology & Institutional Design

Traps on the Web: The Impact of Economic Resources and Traditional News Media on Online Traffic Flow

  • About GSADI
  • People
    • Members
    • PhD. Students
    • Collaborators
    • Visitors
    • Professional Internship Students
  • Publications
    • Group publications
    • UAB repository
  • Projects
    • MEANS-TESTING VS. UNIVERSALISMO Project (2024-2028)
    • DOACSA Project (2020-2025)
  • Seminars
  • Past Events
    • Past Seminars
    • Conferences and workshops
  • Resources
Authors
González-Bailon, Sandra
Citation Key
1542
COinS Data

Date Published
2018-11-23 06:42
DOI
10.1080/13691180902767265
ISBN Number
1369-118X
Keywords
online visibility, political economy of new media, traffic flow
Pagination
1149 - 1173
Journal
Information, Communication & Society
Volume
12
Year of Publication
2009

← Promoting justice by treating people unequally: an experimental study → Friends Forever: Social Relationships with a Fuzzy Agent-Based Model

Contacte i informació legal

Contacte

Director: Jose A. NOGUERA

Room B3/-105. "B" building. Campus Bellaterra. 08193 Bellaterra, Cerdanyola del Vallès (Barcelona). SPAIN
+34 935 868 541

gsadi@uab.cat

Geo. Pos.

Sobre el web

Universitat Autònoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l'Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2025 Universitat Autònoma de Barcelona

Vés a dalt ↑ Puja ↑