Sobre el grup de recerca HPCA4SE
HPCA4SE

Des de HPCA4SE centrem el nostre interès en la recerca i desenvolupament en l’àmbit dels sistemes de computació d’altes prestacions. Les nostres aplicacions estan orientades als camps científics i de l’enginyeria, i ens enfoquem tant a línies d’investigació bàsica com aplicada.

Per això els nostres investigadors treballen en l’estudi i utilització de plataformes de còmput avançades com processadors multy/many core o GPUs, sistemes distribuïts, supercomputadors, etcètera. Els models i eines obtinguts resulten en una millora de la facilitat d’us i del rendiment d’aquests sistemes.

Entre les nostres activitats també contemplem l’explotació de sistemes de còmput d’altes prestacions, mitjançant l’anàlisi, desenvolupament i sintonització, aplicada a diversos camps científics com la bioinformàtica, la simulació de fenòmens naturals o components industrials, etcètera.

Troba’ns a

High Performance Computing Applications for Science and Engineering
Departament d’Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius, Universitat Autònoma de Barcelona
Escola d’Enginyeria, Edifici Q