L’Escola d’Enginyeria de la Universitat Autònoma de Barcelona i el Col·legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEINF) organitzen una presentació del certamen InnovaApp+ el proper 3 d’abril a les 12.00 a la Sala de Graus de la mateixa Escola.

El BBVA i Google són els promotors d’InnovaApp+, un concurs adreçat als estudiants d’Enginyeria Informàtica i Administració i Direcció d’Empreses, que vol trobar fórmules per millorar la productivitat de les pimes, les startup i els joves emprenedors.

Programa InnovaApp+ a la UAB

12.00 Benvinguda, Dani Franco, Director l’Escola d’Enginyeria de la UAB
12.10 Innova App+, Jose Antonio Gallego, Head of Open Innovation en el BBVA. Andrés L. Martínez Ortiz, Developer Program Lead de Google
13.10 Debat i preguntes
13.20 Cloenda, Mingo Olmos, Degà del COEINF

EL CERTAMEN, PEL FOMENT DE L’ECONOMIA
Els interessats tenen temps fins al 30 de maig per participar en les diverses modalitats que s’han preparat: des de Solucions per a la gestió interna, Control de personal, Solucions d’Organització, Solucions de Relació amb els Clients, fins al Repte BBVA, adreçat a solucions de productivitat amb tecnologia Google, com Cloud Computing, Android, G+ i Wearable Computing.

Cada una de les categories d’InnovaApp+ compta amb tres premis, de 5.000, 3.000 i 2.000 euros. També hi haurà accèssits de 500 euros per aquells que ajudin els membres de la comunitat, aportin millores i apliquin el principi GBG (Gift Before Get). Els guardons s’entregaran el 27 de juny.