Vés al contingut
Universitat Autònoma de Barcelona
Llegat digital Jordi Domènech
  • Benvinguda
  • ePortfolio
    • Llista entrades ePortfolio
  • Pupitrelàndia
    • Llista entrades Pupitrelàndia
    • BIOLOGIA I GEOLOGIA 4T ESO (inclou AICLE)
      • Genètica
    • CIÈNCIES NATURALS 2 ESO
      • Energia i Calor
      • Dinàmica
    • CIÈNCIES NATURALS 3 ESO
      • Geologia
      • Fisiologia
  • Itinerario Minerva
    • XYZSTARS
    • MISSION TO STARS
    • ECOSYSTEM SIMULATOR
    • DRUG RESEARCH
    • CYBORG
    • MONTGOLFIER TOURNAMENT
    • HOME
    • CRASH
  • Itinerario Sarasvati
    • EXOS
    • FLUIDS CONGRESS
    • PACKAGING S.L.
    • KEPLER-452B
    • EPIDEMICS
    • LANDSCAPES
    • ESPIGADORAS
    • KANDINSKY SMARTCITY
  • Itinerari ProjectantCN3
    • Quant cert és? Ciència, Pseudociència i Cognició Epistèmica
    • Colagen tricks
    • Dieta Equilibrada, Justa i Sostenible
    • Life Bricks
    • Cyborg
    • Drogues i Neurones
    • Homeopatia
    • Vacunes?
    • Risk Zone
    • Una casa a l’Empordà
    • Landscapes
    • Retorn a Karlsruhe
    • Espectres Atòmics
    • Trans-Forma
    • May the force be with you
    • Projecte final KéMestásKontáiner
  • Itinerari ProjectantBioGeo1
    • SolarSystemPathway
    • Howlin’Wolves
    • xyzStars
    • EXOS
    • MeteoTV2050
    • Context-Taxon
    • WünderKammer
    • Plantax
    • Convertim l’aula en una cèl·lula
    • Earth Fluids Congress
    • GeaTours
Categories Sense categoria

Llista entrades ePortfolio

  • Benvinguda
  • ePortfolio
    • Llista entrades ePortfolio
  • Pupitrelàndia
    • Llista entrades Pupitrelàndia
    • BIOLOGIA I GEOLOGIA 4T ESO (inclou AICLE)
      • Genètica
    • CIÈNCIES NATURALS 2 ESO
      • Energia i Calor
      • Dinàmica
    • CIÈNCIES NATURALS 3 ESO
      • Geologia
      • Fisiologia
  • Itinerario Minerva
    • XYZSTARS
    • MISSION TO STARS
    • ECOSYSTEM SIMULATOR
    • DRUG RESEARCH
    • CYBORG
    • MONTGOLFIER TOURNAMENT
    • HOME
    • CRASH
  • Itinerario Sarasvati
    • EXOS
    • FLUIDS CONGRESS
    • PACKAGING S.L.
    • KEPLER-452B
    • EPIDEMICS
    • LANDSCAPES
    • ESPIGADORAS
    • KANDINSKY SMARTCITY
  • Itinerari ProjectantCN3
    • Quant cert és? Ciència, Pseudociència i Cognició Epistèmica
    • Colagen tricks
    • Dieta Equilibrada, Justa i Sostenible
    • Life Bricks
    • Cyborg
    • Drogues i Neurones
    • Homeopatia
    • Vacunes?
    • Risk Zone
    • Una casa a l’Empordà
    • Landscapes
    • Retorn a Karlsruhe
    • Espectres Atòmics
    • Trans-Forma
    • May the force be with you
    • Projecte final KéMestásKontáiner
  • Itinerari ProjectantBioGeo1
    • SolarSystemPathway
    • Howlin’Wolves
    • xyzStars
    • EXOS
    • MeteoTV2050
    • Context-Taxon
    • WünderKammer
    • Plantax
    • Convertim l’aula en una cèl·lula
    • Earth Fluids Congress
    • GeaTours
  •  16 proyectos ABP-STEM: Itinerarios Minerva y Sarasvati
  •  5 experiències i reflexions sobre ABP a les Ciències
  •  7 Contextos de indagación sobre magnitudes y unidades
  •  A la recerca dels nostres orígens
  •  A Project-Based Learning activity on Astronomy at GIFT-EGU2016
  •  A training model for Content-Language Integration in Secondary Classrooms
  •  ABP a les Ciències: Contextos quotidians i Estudis de Cas
  •  ABP en àmbits STEM: orientacions i propostes en formació de professorat
  •  ABP para STEM desde las Materias
  •  ABP y Competencia Científica: el método de los Estudios de Caso
  •  ABP y STEM. Componentes didácticas para la competencia científica
  •  ABP, ideas para el diseño y la organización del centro educativo
  •  ABP. Disseny, Implicació de l’alumnat i Avaluació
  •  ABP. Tipus, Disseny i Avaluació segons el cinema a la Xarxa CCBB
  •  ABP: la pel·lícula i el guió
  •  ABP: Tipus i disseny de projectes d’àrea i interdisciplinars
  •  Activitat de Controvèrsia sobre Determinisme genètic i discriminació
  •  Activitat de Controvèrsia sobre Transgènics
  •  Activitat Epidemics Premiada a Ciencia en Acción 2021
  •  Activitat sobre Epidèmies amb un Simulador Poblacional amb Calc
  •  Activitat: dieta saludable…justa i sostenible
  •  Actualització Gran Enciclopèdia Catalana
  •  Agents geològics externs: una casa a l’Empordà
  •  Análisis de perfiles didácticos de propuestas ABP en ciencias
  •  Andamios y ejemplos para ABP-STEM
  •  Aprenent a escriure i pensar al laboratori
  •  Aprenentatge Basat en Projectes en àmbits STEM. Claus metodològiques i reptes.
  •  Aprenentatge Basat en Projectes per a STEM
  •  Aprenentatge Basat en Projectes: contexts inter-disciplinars STEM. Experiències i reflexions.
  •  Aprenentatge Basat en Projectes: exemples i orientacions
  •  Apuntes lingüísticos para el tránsito a la competencia científica. Leer para indagar.
  •  Apuntes topográficos para el viaje hacia el #ABP
  •  Armshtadt 3 Delta, Evolució Humana, Indagació i Arqueologia
  •  Articulant la col·laboració entre divulgadors científics i docents
  •  Assessoria Pedagògica a l’ICFO
  •  Astrono-Me, astronomia, #ABP i #ECBI
  •  Astronomía, contexto e indagación
  •  Avaluació en projectes Interdisciplinaris. L’experiència AssessABP
  •  Avaluació i treball per projectes
  •  Avaluació, matèries i competències a la Jornada Transformadora de l’Educació a Terres de Ponent
  •  Avaluació: de Corregir els exàmens a Co-regir els aprenentatges
  •  Avaluar habilitats científiques, cap a la competència científica
  •  ¿Cómo desplegar la dimensión epistémica en el aula?
  •  Bastides didàctiques per a la indagació
  •  Beca Erasmus Paris VII
  •  Beca GIFT Workshop, Wegener i indagació.
  •  Beca Marie Curie, ISOF Bologna
  •  Calc-Based Ecosystem Simulator: dinàmica d’ecosistemes, funcions matemàtiques i programació (STEM)
  •  Calidad, riqueza y perfil lector en argumentaciones sobre los transgénicos
  •  Capítol de llibre Biopolymer Research Trends
  • Carta d’un caçador de metalls
  •  Cartografía de Proyectos ABP en STEM. ¿Cómo son los proyectos que diseñamos?
  •  Cèl·lules mare cap a un present llunyà
  •  Chasing Caminacules, indagació i evolució
  •  Ciència, Llengua i Discurs. 75 accions lingüístiques per ensenyar a pensar Ciència
  •  Ciències en Context i Ciutadania: vies didàctiques cap a la Scitizenship.
  •  Ciències en Context. Exemples i perspectives per a treballar en context.
  •  Ciències: espai col·laboratiu de treballs pràctics al laboratori.
  •  Ciencia naïf, falsas disidencias y escuela. Retos y herramientas para Pseudociencias
  •  Ciencias, Contexto y Ciudadanía: Ciencias para comprender, decidir y actuar.
  •  Clasificar para comprender la biodiversidad
  •  Claves Dicotómicas, Taxonomía y contextos de indagación
  •  Col·loqui: Fer servir la llengua per ensenyar a pensar Ciències
  •  Columna d’opinió a Cuadernos de Pedagogía
  •  Com escriure articles de didàctica. Xerrada-Taller i materials.
  •  Com i perquè crear recursos TAC
  •  Com iniciar un projecte. The film.
  •  Communication scaffolds for Socio-Scientific Issues
  •  Competència científica per a una Ciutadania expandida
  •  Competència científica, habilitats científiques i pensament crític
  •  Competencia Científica e Investigación e Innovación Responsable
  •  Comunicació “projecte C3” a les Jornades de l’Ensenyament de Bio i Geo 2014
  •  Comunicació, Autoavaluació i Modelatge
  •  Congresos Científicos Escolares: entre el ABP y la Indagación
  •  Congressos científics 2000-2002
  •  Congressos científics 2003-2004
  •  Congressos científics 2005
  •  Congressos científics 2006
  •  Congressos científics 2007
  •  Congressos científics 2008
  •  Connectant Punts
  •  Consell assessor Cuadernos de Pedagogía
  •  Consell Editorial de la revista Alambique
  •  Construir i Seqüenciar Activitats #ABP
  •  Contacte
  •  Contexto y Modelo en ABP: Apuntes para el ámbito Científico
  •  Contextos de indagación, Controversias y Cambio Climático
  •  Contextos participados por modelos científicos y valores éticos: recursos didácticos.
  •  Controversias científicas e indagación para la enseñanza de las ciencias
  •  Controversias científicas e indagación para la enseñanza de las ciencias
  •  Conversación sobre Lenguaje y enseñanza de las ciencias
  •  Conversación sobre Pensamiento Científico
  •  Cracking the code. Genètica molecular, Indagació i Història i Naturalesa de la Ciència
  •  Cracking the code. Historia de la Ciencia, Epistemología y genética
  •  CRASH, #ABP #EstudideCas de dinàmica i cinemàtica per a 2 ESO
  •  CRASH: un ABP-Estudio de Caso de cinemática y dinámica
  •  Crónica de un encuentro sobre Controversias e Investigación e Innovación Responsable
  •  Crear vida al laboratori
  •  Curs Indagació i #ABP, controvèrsies i habilitats científiques cap a la Competència Científica
  •  Curs Virtual d’Indagació i Competència Científica a ICE-UAB
  • Curs virtual de formació: Eines lingüístiques per ensenyar a pensar ciència
  •  Curs: Escriure didàctica per pensar la pràctica
  •  Curso Ciencia Surround: estrategias metodológicas para STEAM
  •  Curso sobre ABP STEM. Educando en Red, Chile
  •  Cyborg
  •  De amores y de odios, neurobiologia de les emocions
  •  De Frankenstein al Gòlem
  •  De l’Excel·lència educativa (en singular) a les excel·lències educatives (en plural)
  •  Del document al relat: Aportacions del pop dels 70 i els indis agta a persones i organitzacions que aprenen
  •  Didactic profiles in PBL STEM Teaching-Learning Sequences
  •  Diferenciació funcional en Metal·lotioneïnes d’Equinoderm
  •  Dissenyar i aplicar projectes a Secundària. Tipus i estratègies
  •  DLA 6th Amgen training course: Testing Scientific Skills
  •  Drug research, indagació, mitosi i càncer
  •  EduWikiLab
  •  Eines ABP per a STEM des de l’itinerari Minerva
  •  Eines i Contexts d’Experimentació a l’aula. Ponència al curs d’estiu FCRI
  •  Eines i Estratègies TAC d’atenció a la diversitat
  •  Eines i pautes per al treball amb Controvèrsies Sòcio-Científiques a l’aula
  •  Eines lingüístiques per ensenyar a pensar científicament
  •  Eines per a dissenyar preguntes per avaluar habilitats científiques
  •  Eines per al treball amb Pseudociències
  •  El ABP en Ciencias. Notas sobre Propósito, Contexto y Contenido.
  •  El Marc STEM i la Ciutadania Competent
  •  El Mètode d’Estudis de Cas com a ABP per a les Ciències.
  •  El paper de les narracions en els processos de canvi
  •  Els Estudis de Cas com a activitat investigativa a l’aula de Ciències
  •  Els gèneres lingüístics d’oralitat a l’aula de ciències
  •  Emancipació, supèrbia epistèmica i dissidència naïf. Quatre escenes de Ciència i Pseudociència als centres educatius
  •  Energía, globos aerostáticos y ABP
  •  Enfocs i vies de transició cap a l’Aprenentatge Basat en Projectes (#ABP)
  •  Enseñar y evaluar por CCBB…partiendo de lo que ya hacemos.
  •  Entrevista a Diari Educació: Cal fer que la Ciència que ensenyem s’assembli més a la real.
  •  Entrevista a Rosa Sensat: Els continguts no es degraden amb l’ABP, sinó en memoritzar.
  •  Entrevista Asturias4STEAM: Logísticas que hagan el cambio sostenible y fundamentado
  •  Entrevista Congrés CTEM. Ensenyar Ciència en contextos rellevants.
  •  Entrevista Debats Educació: Fer més potent el sentit comú, no substituir-lo.
  •  Entrevista e-Ciencia: Las Ciencias no pueden ser enseñadas como algo estático.
  •  Entrevista Revista Aula de Secundaria: Dominar un contingut vol dir saber posar-lo en joc.
  •  Epidemics, una actividad gamificada sobre gestión de epidemias
  •  Epistemic concerns on student’s use of arguments in Pseudosciencies
  •  ePortfolios y construcción colaborativa del conocimiento
  •  Eppur si muove, indagació i moviments de la Terra
  •  Escribir didáctica para pensar la práctica. Una experiencia de formación docente.
  •  Escribir y hablar para aprender a pensar Ciencias
  •  Escribir, pensar y actuar en el laboratorio. Andamios para la indagación
  •  Escriure didàctica per a pensar. Sí, però com?
  •  Estratègies de suport a l’alumnat nouvingut. Enfocs en avaluació.
  •  Estratègies TAC per la promoció inclusiva de l’excel·lència
  •  Estrés de radicals reductors i Metal·lotioneïnes
  • Estudi estructural de Metal·lotioneïnes amb espectroscòpia Raman i IR
  •  Estudis de Cas Dirigit, Aprenentatge Basat en Problemes per a la Competència Científica
  •  Estudis de Cas, Avaluació d’habilitats científiques i Controvèrsies
  •  Estudis de Cas: entre l’ABP i la indagació cap a la Competència Científica
  •  European Project: Engaging Science
  •  Evaluación interdisciplinar por competencias
  •  Evaluación: un itinerario del dosier a la conversación
  •  Evaluar la indagación. Exámenes y habilidades científicas.
  •  Evolución e indagación en contexto
  •  EXOS, un #ABP #EstudideCas d’Astronomia i Comunicació Científica
  •  Experiències d’aula i eines per a l’avaluació amb Controvèrsies Sòcio-Científiques
  •  Expresión Génica, Investigación in silico y ética biomédica en el aula
  •  Fer servir la Llengua per a pensar millor Ciències
  •  Filmoteca de la Generalitat de Catalunya
  •  Finestres Moodle, diversitat per dalt i excel·lència
  •  Formació “Ciència Surround”
  •  Formació sobre promoció inclusiva de l’excel·lència
  •  Formación ABP STEM desde el Itinerario Minerva
  •  Formador cursos eines TIC 2010
  •  Formador en Indagació i eines 2.0 per al treball col·laboratiu a l’aula
  •  Formador TACs i metodologies 2011
  •  Fronteres i pactes en el treball per projectes
  •  Gamificación y Práctica científica
  •  GeaTours, geologia, TICs i metaaprenentatge
  •  Gestió del coneixement als centres educatius: innovem i aprenem en xarxa.
  •  Gondwana Tales: an inquiry approach to plate tectonics
  •  Grup Òliba de Museologia Virtual
  •  Guies i activitats per al treball integrat de llengua, contexts, i models científics en les controvèrsies sòcio-científiques
  •  Hacking the code, indagació i genètica
  •  Heredity ID, IBSE project on genetics and heredity models
  •  Home (casa). Àrees i perímetres, percentatges, especulació i desigualtats
  •  HOME: Trabajando áreas, porcentajes y proporciones en el contexto inmobiliario
  •  Howlin’ wolves: ABP, astronomía y experiencia cultural
  •  Howlin’Wolves un #ABP d’Observació Astronòmica per a connectar fenòmens i models
  •  IBSE on the genetic code. Cracking the code: replicating a scientific discovery.
  •  In silico, in vitro, in vivo.
  •  Indagació a l’aula, una metàfora de la ciència
  •  Indagació científica, llengua i contexts
  •  Indagació i #ABP, controvèrsies i habilitats científiques cap a la Competència Científica
  •  Indagació i Ciències en Context: Cicle “La pregunta és la Clau” a UdL.
  •  Indagació i Competència científica: estratègies i enfocs
  •  Indagació, expressió gènica, recerca in silico i ètica científica
  •  Indagación y creación del conocimiento científico en torno a la Tectónica de placas
  •  Indagación, anticancerígenos y naturaleza del conocimiento científico
  •  Indagación, Exoplanetas y Competencia Científica
  •  Indagación, TICs y actividades manipulativas
  •  IndComp, de la llibreta de notes a l’avaluació per Competències
  •  Inquiry-Based Teaching in Life Sciences: Rúbrica McLeares
  •  Investigar i aprendre a l’aula
  •  Itinerario ABP STEM Minerva
  •  Itinerario ABP STEM Sarasvati
  •  Jornades de Controvèrsia Sòcio-Científica i Recerca i Innovació Responsable
  •  Jornades STEM-ABP. Treball per projectes “a i des de” les àres científiques
  •  Justícia global i àrees científico-tècniques de secundària
  •  L’avaluació en el treball per projectes (ABP)
  •  L’ombra de Mytilus és allargada
  •  La construcció d’una activitat de treball per projectes.
  •  La Falsa tensió entre matèries i competències en el treball per projectes
  •  La Histidina dissimula
  •  La lectura de artículos de didáctica en la formación continua del profesorado
  •  La sang, del mite de Dràcula a la porfiria
  •  Laboratoris virtuals i remots i competència científica
  •  Laboratoris virtuals i remots per a un ensenyament indagador de la Biologia i la Geologia
  •  Laboratoris virtuals, habilitats científiques i projectes d’indagació a les ciències.
  •  Landscapes: un ABP STEM sobre riesgos geológicos, diseño urbanístico e índices matemáticos
  •  Las (necesarias) tensiones en los centros en transformación
  •  Les Webtask com a transformador TAC dels Museus Virtuals
  •  Libro Enseñando Ciencia con Ciencia: Pruebas y mitos sobre enseñanza de las Ciencias
  •  Liburua: Proiektuetan, lan praktikoetan eta eztabaidetan oinarrituriko ikaskuntza.
  •  Life Bricks: juegos de construcción y bases químicas del metabolismo
  •  Life Bricks: Metabolisme i Nutrició amb Legos
  •  Linguistic scaffolds to promote investigable questions
  •  Llegint el llibre de la vida
  •  Llegir a les ciències, llegir científicament a la UVic
  •  Llenguatge i Ensenyament de les Ciències
  •  Llibre / Libro / Liburua Aprendizaje Basado en Proyectos, Indagación y Controversias
  •  Llibre Aprenentatge Basat en Projectes, Treballs pràctics i Controvèrsies
  •  Llibres/Libros/Liburua
  •  Los Estudios de Caso como ABP para las Ciencias
  •  Marcos epistémicos para el trabajo con Pseudociencias
  •  Màster de Secundària UPF, cursos 2017-2019
  •  Mòduls SOR, una eina tutorial cap a l’autoregulació de l’alumnat
  •  Menció d’Honor “Adopta una Estrella” 2017 al Projecte Hunting Exos.
  •  Menció de Doctor Europeu
  •  Mission to Stars: Astronomia, ABP i Enginyeria Espacial.
  •  Monográfico “Aprender por Proyectos en Secundaria”
  •  Montgolfier Tournament: #ABP densitat, energia i potència.
  •  Mou la llengua, que el cervell et seguirà
  •  Mueve la Lengua, que el cerebro te seguirá. 75 acciones lingüísticas para enseñar a pensar Ciencias
  •  Museos Virtuales de Ciencias: una oportunidad TIC como contexto pedagógico para la indagación
  •  Museos virtuales escolares, ABP y Taxonomía
  •  Objetos y contextos para indagar sobre la taxonomía de las plantas
  •  Oportunitats i amenaces de les bastides didàctiques
  •  Organizar un centro de secundaria hacia el trabajo por proyectos
  •  Packaging, S.L. Volums i àrees complexos i disseny
  •  Percepciones de alumnado de ESO sobre pseudociencias e innovaciones tecnológicas
  •  Perfiles didácticos de ABP para enseñar ciencias en secundaria
  •  Perquè treballar amb Controvèrsies Sòcio-Científiques i Recerca i Innovació Responsable
  •  Perspectives, Metodologies i Tecnologies en el desplegament de l’educació STEM
  •  Pla d’Impuls de la Lectura
  •  Plantax, Classificació de plantes, telèfons mòbils i enigmes
  •  Ponència “Del dossier a la carpeta d’aprenentatge” a la Xarxa de Competències Bàsiques
  •  Ponència “Treball per Projectes” a Novadors14
  •  Ponència al curs “Experimentació a les aules” a la Universitat de Vic
  •  Ponència sobre Scientix, recursos i projectes europeus en educació STEM
  •  Ponència treball per projectes integrats de Ciències, Tecnologia i Matemàtiques
  •  Ponencia sobre ABP para STEAM. Contexto, Conflicto y Contenido
  •  Por qué somos como somos
  •  Portfolios, Co-Regim i Ítems. Tres camins de millora per a l’avaluació.
  •  Pràctiques Educatives de Referència en ABP i Competència Científica
  •  Pràctiques investigadores cap a la Competència Científica
  •  Premi Ciencia en Acción 2020 a l’activitat “Life Bricks”
  •  Premi Ciencia en Acción al Projecte sobre la Taula Periòdica “Retorn a Karlsruhe”
  •  Premi de Divulgació Científica Ciencia en Acción
  •  Premi Especial del Jurat WQcat a la creació d’activitats didàctiques
  •  Premi Extraordinari de Doctorat
  •  Premi Joan Oró a la Divulgació de la Recerca Científica
  •  Premi Joan Profitós d’assaig pedagògic
  •  Premi Marta Mata de Pedagogia
  •  Premi Pathway a experiència didàctica d’indagació a l’aula
  •  Premi Prismas a la Divulgació Científica
  •  Premio Adopta una Estrella
  •  Problema, Context i Continguts en el Treball per Projectes
  •  Problemàtiques globals i controvèrsies. Educació per a la pau i justícia global
  •  Professor Associat a la UAB
  •  Professor Associat UAB, 2017-2019
  •  Programa Finestres Moodle, atenció a la diversitat per dalt
  •  Programa STEAMCat
  •  Programar un simulador de ecosistemas como contexto STEM
  •  Projectant CN3, itinerari ABP per a Ciències de 3 ESO
  •  ProjectantBioGeo1, itinerari ABP per a les Ciències de 1 ESO
  •  Projecte 2nd EarthFluidsCongress premiat a Ciencia en Acción 2017
  •  Projecte AssessABP, Avaluació de Projectes Interdisciplinars
  •  Projecte C3 (Creació del Coneixement Científic)
  •  Projecte C3: un marc lingüístic per a la indagació
  •  Projecte finançat 2009ACDC 00120
  •  Projecte finançat FCT-08-0550
  •  Projecte IndComp d’Avaluació per Competències Bàsiques
  •  Projecte WünderKammer, taxonomia, museografia i indagació
  •  Projectes d’Indagació a les Ciències. Una mirada des de la Competència Científica.
  •  Projectes d’Indagació i Projectes Interdisciplinaris. ABP per a la Competència Científica.
  •  Projet Creuset
  •  Protocol TSS per a construir preguntes d’avaluació d’habilitats de raonament científic
  •  ProyectandoBioGeo, #ABP y #ECBI en Ciencia en Acción
  •  ProyectandoBioGeo, itinerario curricular en ABP/ECBI para 4º ESO
  •  ProyectandoBioGeo, un itinerario ABP basado en Indagación y Naturaleza de la Ciencia
  •  Proyectos de Indagación, RRI y Competencia Científica
  •  Proyectos Interdisciplinarios en secundaria. Una propuesta organizativa.
  •  Pruebas de evaluación de la indagación científica. Características y resultados.
  •  Pupitrelàndia
  • Què és el sexe?
  •  Qué difícil es hacer el amor en un Simca 1000. Avaluació i Treball per projectes.
  •  Recensions de llibres Editorial Graó
  •  Redes sociales y profesionalización docente
  •  Reflexiones y orientaciones para el despliegue del nuevo currículum de Ciencias en la ESO
  •  Reflexions i orientacions per al desplegament del nou currículum de Ciències a l’ESO
  •  Resignificación STEM y escuela
  •  Resoldre problemes: com s’ensenya i com s’aprèn?
  •  Retorn a Karlsruhe: Estructura de l’àtom, Indagació i Taula Periòdica
  •  Revista Eureka! de divulgació científica
  •  Riesgos geológicos, Estudios de Caso y Controversias
  •  Scientix Deputy Ambassador
  •  Scientix, projectes europeus per a la innovació educativa STEM
  •  Scitizenship: competencia científica para la ciudadanía
  •  Seminaris didàctics i cercles curriculars. Estratègies per a compartir coneixement entre professionals.
  •  Sesión ABP. Tipos, ejemplos y estrategias para el diseño
  •  Sintonizando STEM en el eje de coordenadas de la Escuela
  •  Situaciones de aprendizaje. Ideas para el despliegue curricular de las Ciencias
  •  Situacions d’aprenentatge: Tipus i com dissenyar-les
  •  Situacions d’Aprenentatge. Idees per al desplegament curricular de les Ciències
  •  Situar-nos en converses per pensar de maneres diferents
  •  Solar System Pathway, #abp-activitat de creació d’una maqueta astronòmica urbana
  •  STEM ABP, número especial Revista Ciències
  •  STEM: Oportunidades y retos desde la Enseñanza de las Ciencias
  •  STEMtools: una proposta per a planificar el desplegament STEM a l’escola.
  •  Subvenció Comenius-Grundtvig
  •  Sulfurs: una mirada nova a una foto antiga
  •  Taller ABP. Tipos, Diseño, Evaluación y Organización de centro
  •  Taller d’avaluació interdisciplinar per competències
  •  Taller de formació sobre avaluació de la indagació
  •  Taller sobre controvèrsies sòcio-científiques: ciutadans competents científicament
  •  Taula periòdica, Estudis de Cas, ABP i indagació
  •  Taxono-Me, taxonomia #ABP i #ECBI
  •  Taxonomy and Context-Transference in Classification abilities
  •  Tesi Doctoral publicada al servei TDX
  •  Tipos de argumentos del alumnado al posicionarse en contextos participados por la ciencia
  •  Towards the educational use of Virtual Museums
  •  Transformant pràctiques cap a la Cultura del Desenvolupament i la Pau
  •  Trívium Digital
  •  Treball de Fi de Carrera d’Humanitats publicat a la UOC
  •  Treball per projectes, reflexions i orientacions.
  •  Un gegant estrany i misteriós
  •  Un itinerario de mejora en el laboratorio: secuencias de apertura experimental
  •  Un marco didáctico para enseñar ciencias mediante controversias
  •  Un pla TILC de Departament de Ciències
  •  Un pont digital entre els museus i l’aula
  •  Un Proyecto de Indagación alrededor de la Evolución Humana y la Paleontología
  •  Un Proyecto de Investigación alrededor de la astronomía, las misiones espaciales y la investigación científica.
  •  Un proyecto STEAM sobre Volumen, Área y Diseño
  •  Una experiència de centre sobre comunicació i investigació científica
  • Una experiència museística de treball per projectes en astronomia
  •  Una mirada epistèmica a la llengua que habita la Ciència
  •  Una pinça elusiva però agraïda
  •  Videoconferència: Ciències per a comprendre, decidir i actuar
  •  Virtual Museums, turning visitors into users
  •  Vuit cançons de rock, una balada i una oda per parlar sobre educació
  •  Wikis com a ePortfolios de l’alumnat i plataformes de col·laboració entre professorat
  •  X Converses: Referències per a repensar l’educació.
  •  Xerrada sobre ABP, tipus i claus per al disseny i avaluació
  •  xyz-Stars, #abp-activitat de creació d’una exposició de constel·lacions en 3D

← GeaTours → Llista entrades Pupitrelàndia

Contacte i informació legal

Sobre el web

Universitat Autònoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l'Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2025 Universitat Autònoma de Barcelona

Vés a dalt ↑ Puja ↑