Amb el resultat de les eleccions del passat juliol, aquest dimarts 11 de juliol es va constituir la nova JPDI escollint per unanimitat com a president en Jordi Saldo (ISC) i com a secretari en Juan Hernández (CSIF).

També es van escollir els representants a les comissions:

•     Comissió de Personal Acadèmic: Ester Fernàndez / Xavier Bardina
  •     Comissió de Recerca, Transferència i Emprenedoria: Pilar Orero / David Vidal
  •     Comissió d’Economia i Organització: Adoración Moreno / Ángel Cebollada
  •     Comissió de Relacions Internacionals i Política Lingüística: Olga Soler / Jordi Saldo
  •     Comissió d’Empara: Juan B. Hernández / (suplent pendent de designar)
  •     Comissió de Campus i Sostenibilitat: Jordi Bartolomé / Jordi Nadal
  •     Comissió d’Igualtat: Ana Carretero / Dolores Rexachs
  •     Comitè de Seguretat i Salut: Asunción Blanco, Jordi Nadal, Maria Jesús Palomo

També es va demanar al president que sol·liciti una representació de la JPDI a la comissió de TIC

Des d’aquest fòrum volem expressar el nostre agraïment a Ester Fernàndez i Dolores Rexachs (presidenta i secretària de l’anterior mandat) el seu temps i dedicació, així com a tots els companys i companyes de la JPDI que han treballat en les comissions en representació del tot el PDI.

Iniciem una nova etapa amb el desig de representar al PDI davant dels diferents estaments de la Universitat i podeu comptar amb nosaltres per a fer-nos arribar qualsevol comentari i suggeriment que voleu que tracti la JPDI.

Bon Estiu!