Tenint en compte les dificultats i inconvenients que s’han trobat en el procediment del dipòsit de les tesis en línia, la JPDI va encarregar a tres dels seus membres (Pilar Orero, Joan Pujol i Remo Suppi) una anàlisi del procediment (i es va generar un nou diagrama de flux centrat en tots els actors que intervenen per a reemplaçar l’actual), el qual va ser lliurat a la Directora de l’Escola de Doctorat.

L’Escola de Doctorat va crear una comissió per analitzar la proposta presentada per la JPDI, i en la que es van treballar per solucionar els punts febles detectats.

A continuació s’inclou l’informe de la Directora de l’Escola a Doctorat, on al punt 7 (informació sobre el dipòsit en línia) s’expliquen les accions que s’han dut a terme i les que es realitzaran.

Esperem que aquesta iniciativa millori el procediment i s’acabin de fer les accions indicades per a solucionar els problemes detectats.

Bon Estiu!