El 24/10 es va celebrar la reunió ordinària de la JPDI corresponent al mes d’Octubre. L’ordre del dia va ser:

1. Aprovació d’actes anteriors.
  2. Informe presidència.
  3. Informes representants comissions delegades.
  4. Funcions / Funcionament JPDI:
    . Representació en la comissió TIC
    . Convocatòries comissions delegades
    . Substitució docent electes
    . Reglaments taules negociadores
    . JPDI i Consell de Govern

Entre el temes més destacats podem esmentar:

• S’acorden mesures per a dinamitzar i unificar la informació rebuda pels membres que assisteixen a les comissions delegades del Consell de Govern, per a que tots el membres de la JPDI puguin tenir accés i respectant la informació confidencial que pugui arribar. El resum dels temes tractats seran enviats al secretari de la JPDI que ho distribuirà entre els membres.
  • Es debat sobre el professorat substitut i les indicacions de la Vicerectora a la CPA, i també les discussions al CdeG. Hi ha una serie de questions que no queden clares (precarietat, incompatibilitat, experiència, quantitat d’assignatures, com s’està fent en altres universitats i diferències amb la UAB,…).
  • Es menciona la constitució de la Comissió d’Empar (que es va convocar el 13/10). A la JPDI, es va debatre sobre com se ha de procedir en l’assignació de les assignatures als professors per conèixer l’opinió dels membres i si existeix alguna normativa al respecte. S’analitzaran aquestes qüestions i es portarà l’opinió dels membres de la JPDI a la Comissió d’Empar.
  • Es fa referència al posicionament de la JPDI en relació la Comissió TIC, la incorporació d’un representant de la JPDI i un comunicat a la comunitat universitària, però, considerant la dimissió del Comissionat per a les TIC, s’acorda esperar a veure quines decisions pren la nova responsable (Vicerectora de Campus, Sostenibilitat i Territori).
  • Es debat sobre el temes relacionats amb la substitució docent dels membres electes a la JPDI donat que no hi ha cap tipus de document que estableixin les condicions.
  • Es demana poder establir reglaments per a les Taules Negociadores.
  • Es debat sobre la necessitat que hagi un representant de la JPDI i un representant del Comitè d’Empresa al Consell de Govern (amb veu i vot) i com convidats (veu sense vot) un representant de cada secció sindical. Es demanarà que això sigui inclòs als nous estatuts de la universitat.
  • S’acorda tractar el tema del Reconeixement de la docència dirigida clínica de tipologia Pràctiques Clíniques Assistencial a la propera sessió de JPDI.