Aquesta edició de primavera comptarà de nou amb més de 40 entitats i serveis

Ja la tenim aquí, la segona edició!

Aquest any, a causa de l’èxit de la passada edició de l’octubre de 2022, repetim el mateix format que l’any anterior.

Amb aquest, comencem un seguit de publicacions per explicar les diferents activitats i esdeveniments que trobareu al Campus durant el dijous 20 d’abril entre les 12 h i les 16 h.

El primer que volem presentar-vos és la Fira, un espai que esdevindrà una mostra de la diversitat del teixit associatiu universitari i dels Serveis dels Campus. Hi haurà 41 paradetes concentrades a la plaça de l’Hemeroteca entre les 12 h i les 16 h. En aquest espai podreu interactuar amb tots els serveis i entitats actius a la universitat. Aquí teniu la llista amb totes les entitats i serveis que hi seran.

T’esperem de 12 h a 16 h el 20 d’abril!