El campus a La Comunitària es transformarà en un escenari medieval amb el nostre emocionant Joc de Sant Jordi. A les 12:30 h, tindrà lloc una aventura que reviurà la llegenda de Sant Jordi de manera interactiva i divertida.

Com funciona el joc?

Els personatges mítics de la famosa llegenda han “escapat” i estan amagats per tot el campus. Els participants hauran de formar equips de tres persones per embarcar-se en una missió de descobriment. Els equips es llançaran a una caça del tresor, seguint pistes i superant reptes que els portaran a interactuar amb diversos “personatges” de la llegenda.

Què puc esperar?

Prepara’t per viure una jornada plena de desafiaments i sorpreses. Cada punt del mapa t’acostarà més al tresor final, però només els més astuts i valents aconseguiran trobar tots els personatges i desxifrar els enigmes que amaguen. A més, és una magnífica oportunitat per conèixer altres membres de la comunitat i gaudir d’una activitat diferent.

Com puc participar?

Simplement, forma un equip de tres persones i presenta’t a la zona d’inici (Centre de Recursos per a Col·lectius ) a partir de les 12.30 h. Per assegurar-te la teva participació pots inscriure’t emplenant el següent formulari.

Aquesta activitat està organitzada pel programa Tàndem, amb l’objectiu de promoure la cooperació i el treball en equip dins de la nostra comunitat universitària, tot revivint un dels contes més emblemàtics de la nostra cultura.

Què és el programa Tàndem?

El Tàndem és un programa d’activitats on es promou l’intercanvi lingüístic i cultural entre estudiants catalanoparlants i d’altres d’arreu del món. Aquesta iniciativa cerca connectar estudiants de diferents països i facultats, oferint una excel·lent oportunitat tant per a nous estudiants que desitgen conèixer locals, com per als interessats en participar en programes de mobilitat internacional.

Us esperem a tots per descobrir junts els secrets que amaga la llegenda de Sant Jordi! Veniu preparats per a una aventura inoblidable.