Abstract

La dansa i la cançó tradicional són part del nostre patrimoni i acostumen a estar presents a les escoles catalanes, especialment a música i en festivitats. Amb tot, l’ús que se’n fa i els valors que traspuen algunes d’elles expliquen que es qüestioni cada cop més la presència a l’aula. Com a resposta, el projecte DaCaTrà en reivindica la centralitat educativa i en mostra el potencial transformador per a l’escola del s.XXI.

Authors
Rosell-Jackson, Joanna and Casals, Albert
Date Published
2024-09-06 03:28
ISSN
0213-8581
Keywords
Dansa tradicional; Cançó tradicional; Patrimoni cultural immaterial; Innovació; Pensament crític; Materials didàctics; Ensenyament globalitzat
Pagination
47-52
Place Published
Barcelona
Publisher
Graó
Journal
Guix: Elements d'acció educativa
Start Page
En la pràctica
URL
https://www.grao.com/revistas/temps-educatius-des-duna-perspectiva-internacional-73769
Volume
503
Year of Publication
2023