El Programa Universitat Empresa (PUE) de la Facultat inicia un cicle de conferències de Lideratge femení, amb què pretén visualitzar les trajectòries i posicions de dones en diferents àmbits. Precisament, l’objectiu del PUE és millorar la qualitat de l’ocupabilitat dels estudiants i, amb aquest cicle, de les futures directives o emprenedores.

La primera sessió serà el dimecres 20 de setembre a les 11.15 a la Sala d’Actes de la Facultat, a càrrec de Neus Arqués i amb el títol Impostores i estupendes: Visibilitat i lideratge femení.

Neus Arqués, diplomada en Traducció i llicenciada en Ciències Polítiques per la UAB i màster en Política Internacional per la Johns Hopkins University, és una escriptora a qui interessa entendre i compartir els mecanismes que determinen que un subjecte o un tema sigui més visible que altres. S’ocupa especialment de la visibilitat de les dones i dels escriptors.

Els seus primers treballs van ser com a traductora i intèrpret de conferència. Després va venir la seva etapa institucional a la Universitat Autònoma de Barcelona, ​​l’Agència Espanyola de Cooperació Internacional i la Cambra de comerç de Barcelona. Ha estat observadora de l’OSCE per a Bòsnia.

L’any 2000 va fundar la seva pròpia empresa de comunicació. Actualment es dedica a escriure. Ha publicat 17 títols de ficció i no ficció i actualment està immersa al rodatge de la seva primera sèrie documental. Així mateix, imparteix formació en gestió de la visibilitat en diversos programes de postgrau.

Les properes conferències són:

Neus Arqués / Impostores i estupendes: Visibilitat i lideratge femení.

Escritora y analista española
20 de septiembre 11:15 h

Inmaculada Antúnez Olivas / Sigues malvada, sigues valenta

Comandante de Intendencia de las Fuerzas Armadas.
27 de septiembre 11:30 h

Carmina Ganyet Cirera

Chief Corporate Officer. Inmobiliaria Colonial
4 de octubre 12:30

Olga Salomó Monsó

Human Resources Director. Boehringer Ingelheim
11 de octubre a las 11:30

Sonia Quibus / Lideratge femení

Chief People Officer. Banco Sabadell
8 de noviembre a las 11:30

Marta Rodriguez Giró

Marketing & Customer Service Manager Southern Europe at Air Products.
22 de noviembre a las 11:30

Regina Llopis