Música, esdeveniments i noves tecnologies

10:00 h – 10:30 h
Presentació oficial de la Càtedra UAB – Cruïlla
Javier Lafuente, rector de la UAB.
Fernando Vilariño, director adjunto del Centre de Visió per Computador (CVC UAB) i director de la Càtedra.
Jordi Herreruela, director del Festival Cruïlla i presidente de la Barcelona Music Lab.
Josep Martorell, director adjunt del Barcelona Supercomputing Center.
Josep Lladós, director del Centre de Visió per Computador.
Carles Sierra, director de l’Institut d’Investigació en Intel·ligència Aartificial.
Joan Mas, director del Centre of Innovation for Data Tech and Artificial Intelligence (CIDAI) i de l’Àrea Digital d’Eurecat.
Nadala Fernández, directora de producció i responsable de relacions institucionals de la Fundación Épica – La Fura dels Baus.

10:30 h – 12:30 h
A la sala de Revistes
Mostra de prototips i projectes en IA de diferents àrees de coneixement
La Càtedra UAB Cruïlla presenta projectes d’Intel·ligència Artificial a diverses àrees del coneixement i el seu impacte en els esdeveniments en viu.

12:30 h – 12:50 h
Pausa cafè

12:50 h – 13:10 h
AI brain boxing
A la sala de Revistes
Activitat d’educació sobre les diferències d’opinió vers la Intel·ligència Artificial (AI Lover vs AI Critic).
Lissette Lemus, gestora de la transferència de tecnologia i de projectes a l’Institut d’Investigació d’Intel·ligència Artificial (IIIA-CSIC).
Joan Anton Barceló, professor del Departament de Prehistòria de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB).

13:10 h – 14:00 h
A la sala de Revistes
Taula rodona sobre sostenibilitat i noves tecnologies a les indústries culturals
Moderada per Oriol Vicente, responsable de la CORE en Patrimoni Cultural de la UAB.
Enrique Doblas, responsable de transferència del CREAF.
Laia Mojica, investigadora del Departament de Geografia de la UAB.
Isaac Domínguez, director d’ Escena 4.0.
Filippo Bistaffa, investigador de l’ IIIA-CSIC.
David Rocasalbas, CTO de Cruïlla Barcelona.

14:00 h – 15:00 h
Dinar networking

15:00 h – 17:00 h
A l’escenari energèticament autònom situat a la carpa de Lletres. Aquest escenari es tracta d’un producte viable mínim d’Escena 4.0, que es muntarà per primera vegada en aquest esdeveniment.
Concerts en directe
Chameleon Project
Beyond Collpase

Entre concerts s’emetrà el curtmetratge “A Secret in the Dark”, realitzat completament amb IA i dirigit per Núria Canturri i Joan Riedweg.