18 d’OCTUBRE

Portes Obertes de l’Institut de Microelectrònica de Barcelona

Lloc: Institut de Microelectrònica de Barcelona (IMB CNM CSIC)
Hora: 11:00 h a 12:00 h

Vols visitar el centre de recerca dedicat a la recerca i desenvolupament de micro i nanotecnologies més gran d’Espanya? L’Institut de Microelectrònica de Barcelona està ubicat al Campus de la UAB i ​​compta amb una Sala Blanca de 1.500 metres quadrats (una de les més grans del sud d’Europa)!

Les activitats principals de l’IMB-CNM són la investigació i desenvolupament bàsic i aplicat, l’educació i la formació en micro i nanotecnologies, components i sistemes. La seva missió és millorar el coneixement i contribuir a la implementació de solucions basades en aquestes tecnologies en nous productes, per resoldre els reptes de la societat.

Visita el centre per fer un viatge per la història de la microelectrònica i conèixer com funciona el desenvolupament de xips per viatjar a l’espai i endinsar-se a les cèl·lules!

Per inscriure-us heu d’enviar un correu a cultura@imb-cnm.csic.es i indicar el vostre nom i DNI.