Estem a només un dia de l’inici de la fase final de la Lliga de Debat de Secundària i Batxillerat, un esdeveniment destacat que reunirà els millors equips de la Xarxa Vives d’Universitats. Aquesta competició tan esperada tindrà lloc del 17 al 19 d’abril a la Universitat Jaume I a Castelló.

Horaris de l’equip a la Competició:

1. 17 d’abril:
  2. 18 d’abril: Continuació de les rondes eliminatòries.
    • Segona eliminatòria a les 10:00 h: A favor UIC – En contra UAB
    • Tercera eliminatòria a les 13:00 h: A favor UAB – En contra UAO
    • Última eliminatòria a les 18:30 h: A favor UAB – En contra UdL
  3. 19 d’abril: Semifinals, Final de la competició i el lliurament de premis.

Com bé sabeu, l’equip que va guanyar la fase local a la Universitat Autònoma de Barcelona i que ens representarà en aquesta fase final és l’equip del Col·legi Pare Manyanet Sant Andreu, format per:

• Paul Sánchez Sanromà
  • Noa Arias Fernández
  • Víctor Escudero García
  • Alberto Samitier Chacón
  • Jordi Carrascal Ferré
  • Javier Hernández Pérez (capità)

Aquest grup ha demostrat ser un dels millors en la seva fase local i prometen oferir uns debats memorables en aquesta competició. Esperem amb il·lusió les seves intervencions.

Convidem a tota la comunitat universitària a seguir i recolzar els nostres estudiants en aquest emocionant torneig a través d’aquest enllaç.

Molta sort a l’equip del Col·legi Pare Manyanet Sant Andreu en la seva participació en la fase final de la Lliga de Debat. Que aquesta experiència sigui tant enriquidora com exitosa!