Les institucions educatives de tots nivells (primària, secundària, universitat, etc.) presenten un gran potencial per a desenvolupar iniciatives agroecològiques en un marc de sobirania alimentària. Actualment hi ha una veritable efersvescència de projectes pedagògics que inclouen dimensions productives (l’hort escolar ecològic), dimensions transformadores (tallers de cuina escolars) i dimensions de consum (el menjador escolar ecològic), tot generant un nou escenari pedagògic amb una molt interessant perspectiva de transformació social.

Per tal de debatre sobre aquestes qüestions, el pròxim dimarts 27 de febrer tindrem la presentació del llibre ‘Agroecologia Escolar‘, a càrrec dels seus autors: German Llerena (educador ambiental de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Sant Cugat) & Mariona Espinet (professora de Didàctica de les Ciències Experimentals de la UAB). Tots dos són investigadors del Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat (GRESC@) de la UAB.

Lloc: Sala de Juntes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia

Data: dimarts 27 de febrer, a les 13 hores.

Podeu descarregar el cartell aquí: Conferencia Agroecologia Escolar- GRESCA-ARAG-Minor DSCG [VF]

Assistència lliure.

Hi haurà llibres a la venda.

Us hi esperem!