Potser pel fet d’estar ubicada dins l’Hospital i no en “territori UAB”, la Biblioteca Universitària de l’Hospital Universitària Germans Trias i Pujol no tenia Wifi. Gracies a la insistència de l’alumnat la generositat de la Unitat Docent i la professionalitat dels informàtics de la UAB ha estat possible capgirar la situació un cop varem tenir el permís dels serveis informàtics de l’Hospital que també intervingueren cablejant els punts d’accés que calgueren.

El resultat el podeu veure a la fotografia adjunta. Ara sí, des de setembre, la Biblioteca deixarà de ser com el poblet d’Asterix i es podrà dir que totes les biblioteques de la UAB disposen de wifi. Totes? Sí, totes

D’altra banda, i com a acció de millora, des de la Biblioteca varem demanar a Manteniment de l’Hospital augmentar el nombre d’endolls de la Biblioteca atès l’augment de dispositius mòbils emprats pels usuaris: portàtils, mòbils, tablets, etc. Doncs bé, el resultat és que gairebé totes les places de lectura disposarien d’un endoll per carregar l’aparell. Més agraïts no podem estar. El resultat:

Jordi Vaillès Serret
Biblioteca de l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol