Carmen Farre (2)Els anys han anat passant per tot el personal del Servei de Biblioteques i ara ha arribat a la Biblioteca de Ciències Socials la primera jubilació.

La Carmen s’ha jubilat. Sembla que va ser ahir quan va arribar a la UAB el febrer de 1978 a la Biblioteca de la Facultat de Dret i des d’aquell moment fins a la seva jubilació hi ha estat vinculada. Primer directament com a cap de la Biblioteca de Dret i des de l’any 1988, en que es va crear la Biblioteca de Ciències Socials (que fusionava les antigues biblioteques de la Facultat de Dret i la de la Facultat de Ciències Econòmiques i Empresarials), com a gestora de la Col·lecció.

Han estat més de 35 anys on l’evolució de les biblioteques ha estat imparable. Des del catàleg en paper fins a la Biblioteca Digital la contribució de la Carmen ha estat excepcional. No només a la Biblioteca de Ciències Socials sinó a tot el Servei de Biblioteques: com a coordinadora transversal de Gestió de la Col·lecció, a la pròpia Facultat de Dret com a membre de la Junta de Facultat i a la pròpia UAB com a representant sindical.

Tots aquests anys la Biblioteca, els seus companys i tots els usuaris s’han beneficiat de la seva energia, la seva empenta i la seva manera directa de plantejar els temes. Recordats són els seus SB21, els seus informes…Tants anys ens han permès viure moments de molta, molta feina però també de lleure i amistat: sants, aniversaris, naixements, Nadals… Tot era celebrat i degudament reportat.

Per això, quan la Carmen ens va fer saber que es jubilava una mica abans del que ella tenia previst, tots vàrem tenir molt clar que ho havíem de celebrar com tants altres moments. Però aquesta vegada “a lo grande”. Ella s’ho mereixia. I la festa va ser gran, tant pel nombre d’assistents com pel “sarao” que es va muntar: una festa carregada de records, rialles, emocions i molt de beure i menjar (i una cançó amb la lletra adaptada), on no van faltar familiars, amics i companys.

Carmen, sabem que la teva empenta i energia està present per tirar endavant tot allò que faci falta i, com no, acompanyada en tot moment per la teva gran família, els teus amics i els teus companys que et necessitem i t’estimem.

Companys de la Biblioteca Ciències Socials