Enguany ha fet 40 anys de la creació del nostre Centre de Documentació Europea i el proper 4 d’octubre, a les 11:30 h, farem una acte de commemoració, en el que ex directors i altres membres de la comunitat universitària compartiran els seus records sobre la seva experiència al Centre.

Serà un acte breu a les instal·lacions del Centre, ja que a continuació tindrà lloc, a la Sala d’Actes de la Facultat de Dret, la inauguració del curs 2024-2025 del Màster d’Integració Europea, amb una conferència de la Dra. Sylavine Peruzzetto, Magistrada a la Cour de Cassació de França, sobre els jutges nacionals i l’aplicació del Dret de la UE.

En aquest segon acte també es farà menció als 40 anys d’estudis sobre el procés d’integració europea a la UAB, ja que els primers estudis de doctorat sobre la UE i el Centre de Documentació Europa van néixer a la vegada i estretament vinculats.

Per als que vulgueu saber més sobre la nostra història, us animem a visitar els àlbums de fotografies a Flickr i a llegir els següents documents publicats amb ocasió de la inaguració del Centre de Documentació Europea de la UAB, l’any 1984.