La col·lecció «12 literatures» té l’objectiu de cultivar l’estudi literari de les dotze llengües que s’estudien a la Facultat de Traducció i d’Interpretació de la UAB i se centrarà en la traducció i la interculturalitat com a aspectes fonamentals. La primera edició, del març del 2021, es va dedicar a l’autor romanès Mircea Cărtărescu. Per a la segona edició, l’any 2022, es va escollir l’il·lustre escriptor portuguès José Saramago amb motiu de la commemoració del centenari. Per aquest motiu, obrim la convocatòria per a la publicació del llibre, que vol incloure els següents temes:

• Transiberisme
  • Traduir Saramago
  • L’univers literari de Saramago
  • La influència de Saramago sobre el pensament contemporani

Podeu consultar les bases aquí:

02-03-2022