
Allan Báez Contreras Benítez
Membre del projecte
Graduat en Pedagogia per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) i Màster de Recerca en Educació per la mateixa institució. Actualment, treballo com a Tècnic de Suport a la Recerca al Departament de Pedagogia Aplicada de la UAB i sóc membre del grup de recerca PAFIU-GRID. Les meves principals línies de recerca se centren en les metodologies actives, les competències en recerca i les metodologies d’investigació.

Angelina Sánchez Martí
Membre del projecte
Dra. en Educació i Societat. Professora Agregada Serra Húnter de l’Àrea de Mètodes de Recerca i Diagnòstic en Educació del Departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat de Ciències de l’Educació. Forma part del grup de recerca interdepartamental ‘atlas’ (Interseccions crítiques en educació). Els seus interessos de recerca se centren en les metodologies de recerca i producció del coneixement i, entre elles, les metodologies “altres”, a partir de les quals analitza les desigualtats i experiències de vulnerabilitat dels subjectes de l’educació.

Anna Ciraso Calí
Membre i líder del projecte
Educadora, pedagoga, amb un màster en Metodologia de les Ciències del Comportament i de la Salut, i doctorat en Psicologia de la Comunicació i Canvi (processos cognitius en educació). Professora lectora Serra Húnter del Departament de Pedagogia Aplicada, en Mètodes de Recerca en Educació, de la Universitat Autònoma de Barcelona. És membre del grup de recerca PAFIU sobre patrons d’aprenentatge i formació en recerca a la universitat, i col·laboradora del grup GRID per a la recerca i innovació en dissenys observacionals. Les seves línies de recerca se centren en patrons d’aprenentatge, empoderament i aprenentatge al llarg de la vida.
Coordinadora de CompREd durant els períodes 2024-….

Antonio Vega Martínez
Membre del projecte
Graduat en Educació Social per la UAB i Màster Oficial en Neuropsicologia en Educació. Doctor en Psicologia de l’Aprenentatge. Professor del Departament de Pedagogia Aplicada, a la Facultat de Ciències de l’Educació (Universitat Autònoma de Barcelona, UAB), concretament a l’àrea de Mètodes de Recerca i Diagnòstic en Educació (MIDE). Membre del grup de recerca PAFIU-GRID. Les principals línies de recerca són: els processos d’aprenentatge en estudiants, la competència investigadora en estudiants i el desenvolupament psicoeducatiu en la infància i l’adolescència.

Carla Quesada Pallares
Membre i líder del projecte
Dra. en Educació. Professora Agregada Serra Húnter de l’Àrea de Mètodes de Recerca i Diagnòstic en Educació del Departament de Pedagogia Aplicada de la Facultat de Ciències de l’Educació. Forma part del grup de recerca PAFIU-GRID (Grup de Recerca i Innovació en Dissenys GRID. Tecnologia i aplicació multimèdia i digital als dissenys observacionals). Els seus interessos de recerca se centren en el desenvolupament de la competència investigadora i en com s’aplica en el context de la pràctica basada en l’evidència; a més, investiga sobre els processos de transferència de l’aprenentatge en la formació contínua i al llarg de la vida.
Coordinadora de CompREd durant els períodes 2019-2023.

Helena Roig i Ester
Membre del projecte
Diplomada en Infermeria. Antropòloga. Dra. en Educació. Professora al Departament d’Infermeria a l’Escola d’Infermeria i Teràpia Ocupacional de Terrassa. Forma part del grup de recerca PAFIU-GRID (Grup de Recerca i Innovació en Dissenys GRID. Tecnologia i aplicació multimèdia i digital als dissenys observacionals). Les principals línies de recerca són: la competència investigadora en estudiants, els processos de transferència en l’aprenentatge dels estudiants en l’àmbit de la pràctica clínica i l’aplicació de la pràctica basada en l’evidència.

J. Reinaldo Martínez-Fernández
Membre del projecte
Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació. Unitat de Psicologia Evolutiva i de l’Educació.
Professor en Ciències Socials. Antropòleg. Llicenciat en Pedagogia. Màster en Ciències de l’Educació. Doctor en Psicologia. Estades postdoctorals a la UCAB (Veneçuela), UNAM (Mèxic) i Utrecht University (Països Baixos). Es dedica a l’estudi dels processos d’aprenentatge al llarg de la trajectòria acadèmica. Coordinador i fundador del Grup de Recerca PAFIU (2011, UAB, Espanya).

Laura Betiana García Ravidá
Membre del projecte
Llicenciada en Psicologia, Màster i Doctora en Psicologia de l’Educació. Professora Lectora en el Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació de la Facultat de Psicologia de la UAB, forma part del grup de recerca PAFIU-GRID. Les principals línies de recerca són els processos d’aprenentatge, la transició acadèmica, la procrastinació i l’estrès acadèmic en estudiants d’educació secundària i universitària.

Paloma Valdivia Vizarreta
membre del projecte
Llicenciada en Educació Primària, Màster oficial en Gestió i Planificació en Educació i Doctora en Ciències de l’Educació. Professora Lectora Serra Húnter del Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social de la UAB, forma part del grup de recerca SGR IJASC (Infància i Joventut: Educació social i acció comunitària). Els seus temes de recerca se centren en educació, comunitat i tecnologia, xarxes comunitàries, aprenentatge lúdic, obert i flexible al llarg de la vida. Membre de la junta executiva de la Societat Iberoamericana de Pedagogia Social.
Coordinadora de CompREd durant els períodes 2021-2025.

Paulina Elizabeth Robalino Guerra
Membre del projecte
Llicenciada i doctora en Psicologia. Docent universitària, investigadora i consultora especialitzada en psicologia del comportament, educació i anàlisi de dades. Actualment és investigadora al Departament de Sociologia de la Universitat Autònoma de Barcelona i membre del grup de recerca PAFIU-GRID. La seva feina se centra en els processos cognitius, la personalitat i les diferències individuals, amb aplicacions en els camps de l’educació, la psicologia i les migracions. Fundadora del cercle Lean In Barcelona Migrant Women de l’organització LEAN IN.

Valeska Cabrera Cuadros
Membre del projecte
Professora lectora al Departament de Teories de l’Educació i Pedagogia Social, Facultat d’Educació, Universitat Autònoma de Barcelona. Doctora en Educació i Societat per la Universitat de Barcelona (cum laude). Màster en Recerca en Didàctica, Formació i Avaluació Educativa, llicenciada en Educació i professora de secundària de Geografia i Història. Dedicada a la formació del professorat i a la recerca educativa, professora consultora pedagògica. Creadora de materials didàctics i d’avaluació per competències per a infantil, primària i secundària en editorials d’educació. Ha exercit com a docent en centres públics d’educació d’adults impartint assignatures de competències tecnològiques. Entre les línies de recerca que desenvolupa destaquen: innovació, transdisciplinarietat, didàctica, currículum, metodologies actives d’ensenyament-aprenentatge, narrativa pedagògica, treball per projectes, infància i adolescència.
Alumnado vinculado a CompREd
- David Cabezas Navas (curso 2021-2022)
- Míriam Ricolfe Mullon (curso 2021-2022)
- Allan Baez Contreras (curso 2022-2023)
- Francesc Vila Subías (curso 2022-2023)
- Laura Cano Sabater (curso 2023-2024)
- Paula López Rodríguez (curso 2024-2025)
- Denise Camero Sánchez (curso 2024-2025)
Col·laboradors



