El Grup de Treball de Suport a la Recerca del Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya (CSUC) ha desenvolupat l’eina Pla de Gestió de Dades de Recerca comuna per a totes les universitat catalanes. Aquesta eina gratuïta us permet confeccionar pas a pas el vostre pla i presenta una ajuda contextualitzada amb exemples que us pot ser d’utilitat. El mateix equip de treball del CSUC s’encarrega de mantenir les diferents plantilles actualitzades segons els requeriments de l’entitat finançadora. Disposeu, a més, del document guia elaborat pel mateix grup de treball.

Última actualització d'aquesta pàgina: 12 febrer 2024