María del Pilar Cáceres Reche

Granada – España

Línies de recerca

Breu ressenya

Diplomada en Magisteri, especialitat de Llengua Estrangera (Anglès) amb l’obtenció del Premi Extraordinari Final de Carrera. Llicenciada en Psicopedagogia i Doctora en Ciències de l’Educació per la Universitat de Granada. Publicacions variades d’articles, llibres i capítols de llibres referents a diverses línies de recerca com el Lideratge en les Organitzacions Educatives, des d’una perspectiva de gènere, o els processos metodològics d’ensenyament i aprenentatge que ha desenvolupat a través de diferents estades de mobilitat a Regne Unit, Itàlia, Portugal o Mèxic. Participa en projectes d’Innovació relacionats amb Estudis Pilot sobre adaptació docent al crèdit europeu d’ensenyament universitari, en el que es defineixen i analitzen les experiències que l’alumnat presenta en l’ús de les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) en els nous plans d’estudi, canalitzats des de la filosofia de l’Espai Europeu d’Educació Superior. Actualment és Professora Ajudant Doctora del Dept. de Didàctica i Organització Escolar de la Universitat de Granada.