Mitjançant aquest concurs, el Servei d’Estadística Aplicada juntament amb l’Institut d’Estadística de Catalunya volen potenciar l’esperit de recerca i el gust per l’Estadística Aplicada en els estudiants de les universitats de l’estat espanyol, així com donar a conèixer el paper destacat que té l’Estadística en l’obtenció de nous coneixements, tant a la comunitat universitària com a la societat en general.

Els aspirants presentaran una anàlisi d’un conjunt de dades, emmarcat en un problema real, per al qual proposaran una solució. La base de dades així com el contingut del treball seran inèdits i de temàtica lliure.

Podran optar al concurs tots els estudiants de primer i segon cicle (diplomatura, llicenciatura o enginyeria), estudiants de grau o de màster que estiguin matriculats aquest curs acadèmic 2012-2013 en
qualsevol universitat de l’Estat Espanyol.

S’atorgaran tres premis:
Premi /Idescat/ al millor treball de màster: dotació econòmica de 500 EUR
Premi /SEA/ al millor treball de grau: dotació econòmica de 500 EUR
Premi /Almirall/ al millor treball en bioestadística: dotació econòmica de 500 EUR

Tots els guanyadors tindran durant un any la quota gratuïta de soci/a a la Societat Catalana d’Estadística

Data límit per enviar els treballs: 10 de Setembre de 2013

Lliurament de premis: Dia de l’Estadística a Catalunya.

Podeu consultar els detalls: enllaç