Estem a només unes hores de l’inici de les eliminatòries de la Lliga de Debat Universitària 2024, un esdeveniment que reunirà els millors equips de la Xarxa Vives d’Universitats. Aquesta competició tan esperada tindrà lloc del 24 al 26 d’abril a la Universitat Jaume I.

Horaris de l’equip a la Competició:

24 d’abril:

• Inici de la primera ronda eliminatòria a les 12:15 h: UAB – UJI
  • Segona eliminatòria a les 16:30 h: UA – UAB

25 d’abril:

• Continuació de les rondes eliminatòries:
    • Tercera eliminatòria a les 9:45 h: UOC – UAB
    • Quarta eliminatòria a les 13:30 h: UAB – UVic-UCC

26 d’abril:

• Semifinals, Final de la competició i el lliurament de premis.

Com bé sabeu, l’equip que va guanyar la fase de classificació a la Universitat Autònoma de Barcelona i que ens representarà en aquesta fase final és format per:

• Jan Bonet Villaescusa
  • Júlia Criado Estadella
  • Miguel Hernandez Cabrera
  • Sergio Borrego Rodríguez

Aquest grup ha demostrat ser un dels millors en la seva fase local i prometen oferir uns debats memorables en aquesta competició. Esperem amb il·lusió les seves intervencions.

Convidem a tota la comunitat universitària a seguir i recolzar els nostres estudiants en aquest emocionant torneig a través d’aquest enllaç de classificació en directe.

Molta sort a l’equip de la UAB en la seva participació en la fase final de la Lliga de Debat Universitària. Que aquesta experiència sigui tan enriquidora com exitosa!