La Biblioteca d’Humanitats, en col·laboració amb el Departament de Traducció i d’Interpretació i Estudis de l’Àsia Oriental de la UAB, acaba de publicar els següents informes:

Índice h de las revistas de Traducción e Interpretación de acuerdo con el Google Scholar Metrics (2010-2014)

Índice h de las revistas de los Estudios de Asia Oriental de acuerdo con el Google Scholar Metrics (2010-2014)

Aquests dos informes presenten un llistat de les revistes de Traduccció i Interpretació i dels Estudis d’Àsia Oriental recollides per Google Scholar Metrics (GSM).

4701foto01

Ja que només és possible buscar en GSM les llistes agrupades per disciplina o àrea temàtica en el cas de les revistes en anglès, tècnics de la Biblioteca d’Humanitats de la Universitat Autònoma de Barcelona van buscar de manera sistemàtica els títols individualment a partir d’una llista de revistes de la disciplina elaborada pel Departament de Traducció i d’Interpretació i Estudis de l’Àsia Oriental de la mateixa universitat. Aquesta recerca es va fer durant el mes de setembre de 2015. Per localitzar el major nombre de revistes possible es van utilitzar paraules clau de la matèria d’estudi en diferents idiomes, operadors booleans i recerques en la llengua original de la publicació (incloent xinès, coreà i japonès).

El resultat és aquest informe, que conté una llista de revistes ordenades de major a menor índex h. A igual índex h, es va prioritzar la revista amb la mitjana d’índex h dels últims cinc anys superior.

F. Xavier Beltrán Montosa
Biblioteca d’Humanitats