Enguany el nostre centre s’ha sumat a les múltiples celebracions, oferint, en col·laboració amb l’Institut de Ciències de l’Educació, una Jornada que té per objectiu explicar el funcionament de la UE a alumnes de  4t d’ESO i 1r de batxillerat i que s’inscriu dins dels Tallers Argó.

DATA: 9 de maig de 2018

PROGRAMA

• 10.00 – 10:45 Conferència “La Unió Europea explicada als joves”, a càrrec de Laura Rahola, cap de premsa de la Representació de la Comissió Europea a Barcelona.
  • 10:45 – 11:00 Presentació “Què ofereix el CDE als estudiants de secundària?“, a càrrer d’Aida Galan, estudiant en pràctiques al CDE.
  • 11.00 – 11.30 Pausa
  • 11.30 – 13.00 Joc de la UE en anglès, a càrrec de Francesco Camonita, doctorand del Departament de Geografia, i amb el suport del personal del CDE.

LLOC DE REALITZACIÓ: Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia de la UAB.

PREU: Activitat gratuïta, però heu de fer la inscripció si voleu assistir-hi. Formulari de sol·licitud