Ahir, 2 d’octubre, vam organitzar dos tallers d’Introducció a la Unió Europea al Col·legi CreaNova de Sant Cugat, a petició del centre.

Els tallers, que van ser impartits pel Dr. Francesco Camonita, formen part del programa “Transfer to Schools” de la Càtedra Jean Monnet EUPOL i compten amb el suport del Centre de Documentació Europea.

Els destinataris de l’activitat van ser els alumnes de 1r de Batxillerat i de 3r d’ESO.

Els tallers van consistir en una conferència, un debat al voltant de la pregunta “Què vol ser la UE” i un joc de preguntes amb Kahoot!. A més, va haver-hi regals de la UE per a tots els alumnes i un parell de regals especials per als guanyadors del joc.

Compartim l’opinió de d’una de les professores:
“El taller va permetre als nostres alumnes conèixer en profunditat què és la Unió Europea i les diferents realitats d’aquesta organització internacional. Els i les alumnes van conèixer millor què és la Unió Europea, els seus països membres, cultures, així com també influeix formar part de la UE en el nostre dia a dia. Tot això a través de recursos didàctics i audiovisuals i jocs. Una gran experiència!”