Ahir, 14 de novembre, vam organitzar un taller sobre la Unió Europea a la Sala d’Actes de la Facultat d’Economia i Empresa per a alumnes de 3r d’ESO de l’Institut L’Estatut (Rubí).

El taller, que va ser impartit pel Dr. Francesco Camonita, forma part del programa d’activitats del Mòdul Jean Monnet EUCONAS i compta amb el suport del Centre de Documentació Europea, per a la part de divulgució a alumnes de secundària.

Els taller va consistir en una conferència, seguida d’una “pluja de preguntes” enviades amb Mentimeter i d’un joc de preguntes amb Kahoot!. A més, va haver-hi regals de la UE per a tots els alumnes i un regal especial per a les guanyadores del joc.

Els alumnes van ser molt participatius i van enviar preguntes molt interessants. Estem molt satisfets amb l’experiència.