Avui hem organitzat un taller sobre la Unió Europea a la Sala Àngels Torrents del Centre d’Estudis Demogràfics per a alumnes de 5è i 6è de Primària de l’Escola Guixot (Sabadell).

El taller, que ha estat impartit pel Dr. Francesco Camonita, forma part del programa d’activitats de la Càtedra Jean Monnet EUPOL, que compta amb el suport del Centre de Documentació Europea.

Durant el taller s’han vist uns quants vídeos molt pedagògics, hi ha hagut una presentació interactiva, s’han elaborat preguntes en grup, s’han respost algunes de les preguntes més rellevants i per acabar s’han organitzat per equips per participat en un joc amb Kahoot! de preguntes sobre la Unió Europea.

Al final tots han rebut una bossa amb regals europeus i de la UAB. A més, els participants de l’equip guanyador també han rebut un regal especial.

Ha sigut una matí molt encisador i ho hem passat d’allò més bé.