Els propers dies 27, 28 i 29 de gener un grup d’alumnat del Màster oficial en Integració Europea participarà en la 9a edició de la Master-Class «Trans/frontières et Dialogue des disciplines». El tema d’enguany porta per títol “Coopérer dans les territoires au temps d’incertitude”.

La Master-Class és una xarxa acadèmica per a la formació i professionalització dels estudiants d’alt nivell de qualificació. Els seus treballs es basen en diàlegs interdisciplinaris, a través d’una pedagogia inversa que situa l’alumne al centre.

La novena edició de la classe magistral s’havia de celebrar a la Università per Stranieri di Siena, però finalment es farà en línia.

La UAB es el segon any que hi participa, i enguany hi ha treballat un grup de set persones, que ha estat assessorat per una alumna del curs passat.