El dimarts 29 de març, de 12 a 14 h,, a l’aula Magna de la Facultat de Dret, l’Institut d’Estudis Europeus, la Càtedra Jean Monnet en Polítiques Europees (EUPOL), la Facultat de Dret, el Consell Català del Moviment Europeu i el Centre de Documentació Europea organitzen una taula rodona que té per objecte analitzar el conflicte bèl·lic sorgit arran de a invasió d’Ucraïna per part de Rússia, i fer-ne un posterior debat amb el públic assistent.

Aquesta sessió. que està oberta a tota la comunitat universitària, vol oferir una anàlisi des de quatre perspectives que son del tot rellevants i que en aquest moment (mai oblidant els aspectes humanitaris) es troben entre les que es podrien dir de primer ordre: anàlisi econòmica, anàlisi de relacions internacionals, anàlisi institucional des de la UE i anàlisi des de l’òptica dels drets Humans i del Tribunal Penal Internacional.

La taula rodona estarà composta pels següents membres de la comunitat acadèmica de la UAB:

• Dr. Jordi Bacaria, Catedràtic d’Economia Aplicada.
  • Dra. Ana Mar Fernández Pasarín, Professora Titular de Ciència Política i de l’Administració i titular de la Càtedra Jean Monnet en Polítiques Públiques.
  • Dra. Clàudia Jiménez Cortés, Professora Titular de Dret internacional Públic.
  • Dr. Francesc Serra Massansalvador, Investigador post doctoral de Dret Internacional Públic i Relacions Internacionals.

Desprès de les intervencions acadèmiques s’obrirà un debat amb el públic.

Idioma: castellà.