CDE Informa
Dimarts 31 de gener del 2023

PUBLICACIONS

Quaderns IEE: revista de l’Institut d’Estudis Europeus V. 2, N. 1 (2023)

ACTIVITATS

EU Talk “Europeanisation of public policies in Spain: Opportunities and challenges”. Speaker: Javier Arregui (Director or the Barcelona Center for European Studies).
Càtedra Jean Monnet EUPOL
Fac. Dret UAB (Sala de Graus), 10 febrer, 12-13:30 h.

Sessió informativa: Pràctiques i feina a les institucions europees i organismes internacionals. Dia 14 de febrer a les 13h a la Sala d’actes de la Facultat de Ciències Polítiques i Sociologia. Inscripció a través de NEXUS (apartat d’activats d’Orientació professional).

Obertes les inscripcions al Curs de preparació per a processos de selecció de la Unió Europea i Organismes Internacionals. Data d’inici el proper 4 de març.

CONVOCATÒRIES

XXIX edició del Premi de Periodisme Salvador de Madariaga. Les associacions de periodistes, els mitjans d’informació, les facultats i els centres de periodisme i els professionals de l’àrea de les humanitats poden presentar candidats a cadascuna de les modalitats de premsa, ràdio i televisió fins al 27 de febrer de 2023.

Participa a les xerrades científiques de Matins de la Recerca al Dia d’Europa (activitat prèvia de la Nit de la Recerca a Catalunya 2023). Ets investigador o investigadora? Treballes a un centre de recerca, universitat o empresa a Catalunya? Vols fer una xerrada a una escola o institut el dimarts 9 de maig de 2023, Dia d’Europa, al matí en el marc de les activitats prèvies de la Nit de la Recerca 2023 (Researchers’ Night)? Deixa les teves dades i participa!  Aquesta activitat s’anomena “Matí de la Recerca a escoles i instituts al Dia d’Europa”

PARTICIPACIÓ CIUTADANA

Consulta pública sobre l’avaluació ex post del FEDER 2014-2020

DESTACAT