📖🏅Acompanyats per la Hble. Sra. Consulessa de Portugal i acollits per la Biblioteca Jaume Fuster, ahir es va entregar el XXII Premi de Traducció Giovanni Pontiero a Juan Ramón Santos per la traducció Lo Invisible, de Rui Lage. També es va entregar el Premi del I Concurs d’escriptura creativa en portuguès a Catalunya a Mònica López Bages per l’obra Caleidoscópio ou o Eco da Sibila i una Menció d’Honor a Irene García Obrero per l’obra Herdeira do Passageiro.

Igualment, vam poder escoltar les paraules meravelloses de la Dra. Maria Lourdes Pereira i fragments d’Agustina Bessa-Luis i José Saramago a través dels i de les alumnes -Cristina, Mar, Guillem i Eduardo- dels Cursos de Llengua Portuguesa del CLP de Barcelona.

Degana de la FTI (UAB) i Juan Ramón Santos