Saltar al contenido
Universitat Autònoma de Barcelona
Eficàcia de la Formació Contínua

La FP dual desde la perspectiva del profesorado: elementos que condicionan su implementación en los centros

  • Inicio
    • Quiénes somos
    • Qué hacemos
    • Dónde encontrarnos
  • Investigación
    • Proyectos competitivos
    • Contratos de investigación
    • Estancias de investigación y docencia
    • Tesis y tesinas
  • Equipo
  • Publicaciones
  • Colaboraciones
    • Consultoría
    • Instituciones

← Is in-service teacher training useful? Applying the transfer of learning factors model in Mexican Schools → Competencias para la empleabilidad de los titulados en Pedagogía, Psicología y Psicopedagogía: un estudio comparativo entre empleadores y titulados

COntáctanos
DDD
Twitter
Video

Contacte i informació legal

Sobre el web

Universitat Autònoma de Barcelona
  • Avís legal
  • Protecció de dades
  • Accessibilitat web

Som una universitat capdavantera que imparteix una docència de qualitat i excel·lència, diversificada, multidisciplinària i flexible, ajustada a les necessitats de la societat i adaptada als nous models de l'Europa del coneixement. La UAB és reconeguda internacionalment per la qualitat i el caràcter innovador de la seva recerca.

© 2023 Universitat Autònoma de Barcelona

Ir arriba ↑ Subir ↑