Sóc graduada en Biologia per la Universitat Autònoma de Barcelona (2020) i he completat un màster interuniversitari en Antropologia Biològica de la Universitat de Barcelona i Universitat Autònoma de Barcelona (2021). Actualment, estic realitzant el meu doctorat sobre ‘Línies de Creixement de l’esmalt en dents decídues i la reconstrucció de la història de vida en poblacions antigues’. El meu treball combina l’estudi microscòpic de les dents decídues i l’anàlisi elemental de raig X de fluorescència de Sincrotró (SXRF), sota la supervisió de Xavier Jordana, Assumpció Malgosa i Judit Molera.

He participat en el projecte de ‘Reevaluacion del infanticidio y selección de sexo en epoca iberica’, determinant l’edat cronològica de 38 individus infantils. A més, he realitzat dos experiments de SXRF, un al Synchrotron ALBA i un altre a l’European Synchrotron Radiation Facility (ESRF) de Grenoble, per identificar la Línia Neonatal (LNN) en gèrmens dentals.

Principals àrees d’investigació

• Histologia dental
  • Anàlisis elemental (SXRF)