ORCID iD: 0000-0002-5758-2668

Llicenciat en Medicina i Cirurgia el 1996, soc metge forense des de 1999 (cos de metges forenses, Ministeri de Justícia). El 2008, vaig obtenir el doctorat en Antropologia Biològica per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), amb la tesi “Estudi morfofuncional del radi humà: morfogènesi, biomecànica i evolució”, dirigit per la Dra. Assumpció Malgosa i el Dr. Joan Manyosa. Actualment treballo a l’Institut de Medicina Legal i Ciències Forenses de Catalunya (IMLCFC), i soc professor associat en medicina forense i legal de la UAB. El meu camp d’especialització és l’antropologia forense.

Principals àrees d’investigació

• Patologia forense
  • Tafonomia
  • Lesions traumàtiques en os humà: traumatisme contundent, traumatisme per arma blanca i per arma de foc.