Els equips de la xarxa Eduplus van finalitzar el curs acadèmic amb una reunió-debat, acompanyats amb 2 persones convidats, el Dr.

Raphael Berthele

(Universitat de Fribourg) i la Dra

Gabriela Meier

(Universitat d’Exeter). Es va proposar 3 temes

per discutir:

  • La transició des de l’avaluació tradicional monolingüe a l’avaluació plurilingüe a l’escola: obstacles i recomanacions

  • El multilingüisme receptiu, el parlant nadiu ‘ideal’ i l’educació. plurilingüe. En quina mesura estan esbiaixades les propostes actuals per ensenyar i avaluar les llengües en contextos multilingües? Quins aspectes socioculturals i sociolingüístiques s’ignoren encara en l’educació i en l’avaluació plurilingüe?

  • Aspectes sociològics i/o soci-psicològics dels enfocaments plurilingües de l’educació (ex. La identitat, la pertinença, les ideologies, les xarxes socials).

Va ser una discussió molt estimulant i inspiradora i segurament donarà fruit a més activitats per a l’any vinent.

GREIP’s insight
A lively and exciting discussion to stimulate food for thought for the upcomingEduplusactivities (after the holidays!).

Compartir esta página