El passat 3 d’octubre es va celebrar a la sala Pere i Joan Coromines de l’Institut d’Estudis Catalans el seminari de l’Acadèmia Oberta als Ensenyants titulat L’escriptura: Reptes, eines i estratègies de retroacció, amb una notable assistència tant presencial com en línia. El Dr. Xavier Fontich, membre del GREIP, va ser convidat com a especialista destacat en l’ensenyament de l’escriptura, juntament amb dos altres experts.

Cada un d’ells va posar el focus en un aspecte diferent del procés d’escriptura a les aules. El Dr. Fontich es va centrar en la relació entre el coneixement metalingüístic i l’escriptura, i va presentar l’estratègia de retroacció anomenada “Peix al cove”. Les diverses intervencions van destacar la necessitat de millorar els processos de retroacció a les aules per tal de reforçar l’aprenentatge de l’escriptura, dotant els alumnes d’eines i estratègies eficients, amb l’objectiu de perfeccionar els textos que elaboren. Sens dubte, tot un desafiament. Ben aviat podreu accedir al vídeo del seminari a través del canal de YouTube de l’IEC. https://www.youtube.com/user/comunicacioiec

GREIP’s insight
A truly productive, insightful, and inspiring work session!

Compartir esta página