Un dels objectius del projecte CULT

(Constructing a collaborative understanding of learning and teaching for the XXI century, PID2020-115446RJ-I00) és conèixer i contrastar les pràctiques i el format educatiu del programa AFEX-AFFM (

Aprenem Famílies en Xarxa) i com es relaciona amb la formació inicial de docents amb el que es proposa en altres contextos tant nacionals com internacionals. El diàleg que es va establir ahir, dia 28 d’abril,

entre el projecte CULT (Constructing a collaborative understanding of learning and teaching for the XXI century, PID2020-115446RJ-I00), el programa educatiu de Casa Àsia AFEX-AFFM (Aprenem Famílies en Xarxa) i la cooperativa educativa belga KOGEKA va contribuir a entendre què es fa en altres contextos respecte la inclusió lingüística. Així, vam poder conèixer les metodologies i experiències de cadascun dels participants respecte l’acollida lingüística en els seus respectius contextos i àmbits d’actuació. D’altra banda, es va encetar una discusió entre totes les persones participants a la sessió sobre els reptes i les possibilitats respecte l’acollida lingüística, tot buscant sinergies entre els diversos contextos i les experiències presentades.

GREIP’s insight
The aim of the seminar was, on the one hand, to know the methodologies and experiences of each of the participants regarding the language reception in their respective contexts and areas of action and on the other hand, to start a discussion open to all participants in the session about the challenges and possibilities regarding language reception, looking for synergies between the various contexts and the experiences presented. It was a well-attended event and everyone had a chance to get to know more about what is happening in the CULT project. Undergraduate and PhD students also took the opportunity to interact and know more about different approaches learning in linguistically diverse settings.

Compartir esta página