Grup de Recerca en Educació, Interacció i Plurilingüisme
Grupo de Investigación en Educación, Interacción y Plurilingüismo
Research Group for Education, Interaction and Plurilingualism

Other research programmes
UAB Argos Programme
2019-2020
- Leila Villanueva Gómez: Final Research Project: Què feu amb l’anglès quan els i les ‘profes’ no hi són? Ins Sant Pol de Mar (St. Pol de Mar). Institut de Ciències de l’Educació – Universitat Autònoma de Barcelona.
- Nerea Barba Garcia: Final Research Project: Què feu amb l’anglès quan els i les ‘profes’ no hi són? Ins Rovira-Forns (Santa Perpètua de Mogoda). Institut de Ciències de l’Educació – Universitat Autònoma de Barcelona.
Paid research leaves (Generalitat)
2008
- García Coca, Lluís (2008). LES TAC A PRIMÀRIA: El Tractament Integrat dels Continguts de Llengua i Ciències Socials a través del Moodle, directed by Dr. Dolors Masats.
- Heras Fortuny, Assumpta (2008). La reflexió metalingüítica en l’aprenentatge de l’expressió escrita al nivell bàsic a una EOI, directed by Dr. Dolors Masats.
- González Giménez, Àngela (2008). Organització de centre i treball autònom de l’alumnat. Escriure i llegir amb mètodes de treball. Una metodologia de l’autonomia, directed by Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
- Sanagustín Escario, Alberto (2008). Desenvolupament de les competències bàsiques amb la utilització del còmic mitjançant les TAC, directed by Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
2007
- Securún Fuster, Rosa María (2007). La biblioteca escolar, un recurs per a l’assoliment de les competències bàsiques, directed by Dr. Artur Nogerol Rodrigo.
2006
- Barrull García, Mercè (2006). L’anglès a les nostres aules: una llengua per comunicar-se? Proposta per millorar l’aprenentatge de l’expressió oral a les aules (report) and annexed documents, directed by Dr. Melinda Dooly.
- Barberillo Gesa, Mercè (2006). Estratègies per a l’aprenentatge de continguts botànics i ecològics mitjançant el francès. Adequació de recursos informàtics. Producció i utilització de les TIC (report) and annexed documents, directed by Dr Luci Nussbaum.

Teaching ethos

We feel very strongly about our role as educators in an ever-changing society. We feel that teaching practice must be based on sound theoretical foundations, accompanied by a continuous strive for more innovation, reflection and critical understanding of the optimal conditions for learning.
For us, both teaching research provide input to each other in a critical, cyclical process.

Images created by Artificial Intelligence
