We are filming! GREIP prepara un documental sobre mestres i diversitat

Aquesta setmana, al GREIP hem agafat càmeres i trípodes i, sota la direcció del documentalista Rober Astorgano, hem fet un munt d’entrevistes amb estudiants i ex estudiants dels graus d’educació infantil i primària amb trajectòries de diversitat lingüística i cultural. El resultat final d’aquesta aventura serà un documental en el qual els futurs mestres expliquen […]

Claudia Vallejo presenta en el simposio final de EDUPLUS

Claudia Vallejo presentó parte de su investigación doctoral dentro del simposio de clausura de la red de excelencia en educación plurilingüe EDUPLUS, el 19 de noviembre de 2021. Su presentación, “Prácticas plurilingües y de pluriliteracidad en un programa extraescolar” fue muy bien recibida por los asistentes y dio lugar a un interesante debate. GREIP’s insight […]

EDUPLUS final online simposium

On November 18-19, 2021, EDUPLUS, the research network on plurilingual education in which GREIP participates along with research groups from diverse Spanish regions, celebrated its final online international meeting. The activity, entitled ‘Plurilingual pedagogies and assessment’, included very interesting presentations by prestigious senior researchers, relevant policy makers and in-service language teachers interested in plurilingualism in […]

New book with GREIP participation

Members from the GREIP team have participated in the recently launched book “Transmodal Communications: Transpositioning Semiotics and Relations”, edited by Margaret Hawkins (2021). In their chapter, entitled “Building Scalar Frames of Understandability in ‘Trans’ Practices within a Catalan Global StoryBridges Site”, Emilee Moore, Claudia Vallejo, Júlia Llompart and Miaomiao Zhang describe and analyze data from […]

Dolors Masats participa en les jornades Helena Calsamiglia

La nostra companya Dolors Masats va participar com a ponent convidada en la V Jornada d’Estudis del Discurs Helena Calsamiglia, que es van celebrar a la UPF el 9 de novembre del 2021. El títol de la seva presentació, “Interactuar per promoure l’aprenentatge: les bastides que construeixen alumnes i docents”, representa molt bé la tradició […]

Nou llibre GREIP!

Acabem de publicar un excel·lent llibre sobre les pràctiques i la participació en contextos d’aprenentage plurilingües, editat per Dolors Masats i Luci Nussbaum. Les contribucions, escrites per membres del GREIP i investigadors amb una llarga trajectòria de col·laboració amb el nostre equip de recerca, estan disponibles a través d’Accés Obert. Publicat per Routledge, el llibre […]

Keynote on interdisciplinary research when educating for democracy

Melinda Dooly engaged with a very lively audience of teachers and students of teacher education in Social Sciences during the final conference of the project “Embedding a Democratic Culture Dimension in Teacher Education Programmes” (EDCD-TEP) aims is to design a Framework to embed the competences for democratic culture in primary teacher education programmes. Invited by […]

GREIP participa en EDISO 2021

Membres del grup GREIP van participar en el congrés en línia d’EDISO 2021. Júlia Llompart, Claudia Vallejo i Víctor Corona van presentar diverses comunicacions sobre les seves recerques en espais d’educació formal i no formal dins del simposio “Trayectorias lingüísticas y socialización lingüística en contextos de gran diversidad”, organitzat per Júlia llompart i Adil Moustaoui, amb […]

CULT: Nou projecte GREIP

El grup GREIP té un nou projecte de recerca competitiu finançat pel MICINN: CULT: Constructing a collaborative understanding of learning and teaching for the XXI century. El projecte, liderat per la Dra. Júlia Llompart, té una durada de 4 anys i integra a membres del nostre grup conjuntament amb futurs mestres del GRau d’Educació Primària de […]