El projecte ‘Els docents com a agents transformadors de les pràctiques educatives gràcies a la seva participació col∙laborativa en un projecte interdisciplinari d’innovació docent a les aules d’anglès de dos instituts de secundària del Vallès Occidental’ (DATE), coordinat per la Dra. Dolors Masats, membre del grup GREIP, ha guanyat un dels ajuts a la recerca de la convocatòria RecerCaixa 2016 i rebrà el màxim import previst, 96.930,00€. El programa RecerCaixa està impulsat per l’Obra Social “la Caixa” amb la col•laboració de l’ACUP. La convocatòria 2016 de RecerCaixa ha estat molt competitiva. S’han presentat 205 projectes i se n’han seleccionat 18. El projecte d’investigació parteix dels principis de la ‘recerca col•laborativa’, per tant, tots els equips participants, docents de l’Institut Badia del Vallès i de l’Institut Federica Montseny, equip Let’s Go de la Fundació Autònoma Solidària (FAS) i el Grup de Recerca en Ensenyament i Interacció Plurilingües (GREIP), treballaran per promoure i documentar canvis en les pràctiques d’aula en l’ensenyament de l’anglès a joves de la ESO. El projecte vol demostrar també que la innovació significativa només és possible a través d’iniciatives que apoderin els equips docents dels centres. Formen part de l’equip investigador de la UAB: Melinda Dooly, Dolors Masats, Emilee Moore i Claudia Vallejo, membres del GREIP i Jordi Prat i Andy Modoro, membres de la FAS.

GREIP’s insight
Congratulations to Dolors Masats for this new project!

Compartir esta página